PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak spytac czy juz rozpatrywali podania? › Re: Jak spytac czy juz rozpatrywali podania?
    From: "bandziorno" <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak spytac czy juz rozpatrywali podania?
    Date: Tue, 2 Sep 2003 23:35:08 +0200

    > Zlozylam oferte pracy do firmy, ktora zbierala je do 18 sierpnia
    (wylacznie
    > droga elektroniczna). Minelo dwa tygodnie i jestem bardzo ciekawa, czy
    > przegladali juz podania. Jak o to zapytac?
    >
    > Wolek
    Zapytaj
    "czy w zwiazku z tym ze zlozylam aplikacje
    dnia tego a tego i ze jesli nie otrzymalam odpowiedzi
    mam uwazac ze moja aplikacja zostala odrzucaona
    na etapie selekcji dokumentow"

    czy cos w tym stylu. tylko grzecznie po owilaj to zdanie
    w jakies formy grzecznosciowe idt.. a i napierw sie przedstaw
    i powiedz o jakie stanowisko sie staralas.

    ja tak zawsze robilem - generalnie efekt byl pozytywny(choc czasem
    zaskakujacy)
    tyle ze nie po dwoch tygodniach ale gora jednym

    /pozdr/