PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki w McDonald's

  • 1. Data: 2003-09-02 21:20:35
    Temat: Re: zarobki w McDonald's
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Klaudyna Sułek" <c...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:bj30p8$l62$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > jak w temacie chcialabym sie dowiedziec ile zarabia pracownik Mc Donald's
    > oczywiscie chodzi mi o pracownika typu kasjer czy siakis co sie tam placze
    > pozdrowionka

    minimalna krajowa czyli 800 PLN brutto czyli na reke prawie 600 PLN, o ile
    uda ci sie tam dostac na caly etat - ale watpie. Przyjmuja glownie na 1/2
    etatu i maks co zarobisz z nadgodzinami to 350 PLN na reke. Niestety ale tak
    tam jest - pracowalem przez rok to wiem. No i do tego musisz byc zajebiscie
    odporny psychicznie zeby tam wytrzymac wiecej niz 3 miechy. Jezeli
    zatrudnisz sie w McSyfie to radze ci olac tych przemadrzalych managerow,
    kierownikow, trainee itp... i robic swoje i miec wszystko gdzies - tylko tak
    mozesz tam wytrzymac. No i pod zadnym pozorem sie nie wyrozniaj - i tak ci
    wiecej nie zaplaca (kumpel chcial sie kiedys przypodobac kierowniczce i
    pomalowal jej po godzinach pracy cala knajpe - przez tydzien spal po 3
    godziny a reszte spedzal w robocie - mial nadzieje ze dostanie jakas premie
    czy cos takiego - co otrzymal? - ano "dziekuje" i "Damian - opuszczasz sie w
    pracy zauwazylam" - nie dostal nawet Big Maca nie mowiac nic o premii - juz
    ja bym jej knajpe pomalowal - niech wynajmie sobie malarzy i im zaplaci)

    PS: No i nie pozwol zeby zrobili ci wode z mozgu - oni tak lubia. Wpajaja
    ludziom idee Ronalda McDonalda, standardy, jak to firma jest super,
    najlepszy pracodawca dla naszych pracownikow itp... a ludzie glupieja - nie
    pozwol im na to. Ogolnie to jest to kiepski pracodawca ale na przetrzymanie
    trudnego okresu dobry. No i jak bedziesz cwany to walki jak cholera mozna
    robic.

  • 2. Data: 2003-09-02 21:20:38
    Temat: zarobki w McDonald's
    Od: "Klaudyna Sułek" <c...@p...neostrada.pl>

    jak w temacie chcialabym sie dowiedziec ile zarabia pracownik Mc Donald's a
    oczywiscie chodzi mi o pracownika typu kasjer czy siakis co sie tam placze
    pozdrowionka
    Cl

  • 3. Data: 2003-09-02 22:14:00
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Klaudyna Sułek napisał:
    > jak w temacie chcialabym sie dowiedziec ile zarabia pracownik Mc Donald's a
    > oczywiscie chodzi mi o pracownika typu kasjer czy siakis co sie tam placze

    kumpel mial 3,8 na godzine, a robota bardzo ciezka; caly czas na nogach,
    bo ciagle jest cos do zrobienia.. nie posiedzisz sobie..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl