PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak spytac czy juz rozpatrywali podania? › Re: Jak spytac czy juz rozpatrywali podania?
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak spytac czy juz rozpatrywali podania?
    Date: Thu, 4 Sep 2003 19:49:12 +0200

    > Zlozylam oferte pracy do firmy, ktora zbierala je do 18 sierpnia
    (wylacznie
    > droga elektroniczna). Minelo dwa tygodnie i jestem bardzo ciekawa, czy
    > przegladali juz podania. Jak o to zapytac?

    Jak chcesz, to się odzywaj. raczej zdecydowanej odpowiedzi nie uzyskasz,
    chyba że negatywną. Jeżeli potrafisz "bić pianę" wokół siebie, to własnie ją
    "ubijaj". Że jesteś świetną osobą na to stanowisko, że wprawdzie nie
    dostałaś odpowiedzi ale zdajesz sobie sprawę że oni maja dużo zgłoszeń od
    ludzi, że z chęcią za godzinkę u nich się stawisz i w czasie nie dłuższym
    niż 15 minut przedstawisz swoją osobę, że nie chcesz zabierać czasu tylko
    chcesz polecić swoją osobę jako najlepszą na to stanowisko itp itd. Jak
    umiesz bić pianę, to wiesz co mówić.
    A możesz też czekać, że akurat wybór padnie na ciebie. może się tak zdarzyć.
    może, ale nie musi.

    A z autopsji - każda metoda jest dobra jeżeli pozwala osiągnąć zamierzony
    efekt. Możesz trafić na osobę która z miejsca cię spławi i specjalnie
    wyrzuci twoją ofertę "bo tak", a może się trafić z drugiej strony osoba
    która z miejsca "poczuje miętę" i właśnie będzie chciała żeby za pół
    godzinki przedstawić się w czasie 3 minutek.
    powodzenia!