PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak spytac czy juz rozpatrywali podania? › Re: Jak spytac czy juz rozpatrywali podania?
    From: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak spytac czy juz rozpatrywali podania?
    Date: Wed, 3 Sep 2003 14:44:37 +0200

    > (wylacznie
    > Raczej pogódź się z tym, że odrzucili Twoje podanie.
    > Iza

    Bo Ty już oczywiście IZA wiesz że akurat odrzucili...

    >Dzwonić nie ma sensu, bo na pewno odpowiedzą, że właśnie przeglądają i w
    >razie czego się odezwą. Nie uzyskasz żadnej odpowiedzi - ani na tak, ani na
    >nie.

    Zawsze jest sens poprostu zadzwonić i zapytać. Najlepiej zapytać o to czy
    otrzymali poprostu, powiedz, bo nie wiesz, a masz przygotowanych kolejnych
    99 do wysyłki.
    Z reguły odpowiedzą że proces rekrutacyjny trwa i u dyrektora na biurku już
    leżą te podania, w liczbie sztuk ca. 180 i to będzie wszystko co się
    dowiesz. Ale to tylko takie założenie - bo potem się nie odezwą. Więc
    proponuję na przykład przejechać się jeszcze raz do firmy z tym podaniem że
    chciałoby się jeszcze dołączyć dokumenty (skseruj jakieś stare świadectwo).
    Składanie ofert drogą mailową, guzik daje, szkoda nerwów. Lepiej pojechać do
    manager gówny i pogadać w 4 oczy - ludziom brakuje śmiałości w kontaktach
    osobistych i wtedy przynajmniej się dowiesz czy ściema czy ok. Ale dzwonić
    trzeba - nie ma to jak napierać.

    Pozdrawiam
    Th