PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak się zwolnić bez kłopotów?

  • 1. Data: 2007-01-11 17:41:43
    Temat: Jak się zwolnić bez kłopotów?
    Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>

    Witam.
    Proszę o poradę. Mam propozycje dobrej pracy od 01.02 br. Ale obecnie jestem
    zatrudniony na stałe z 3 miesięcznym wypowiedzeniem. Co i jak napisać w
    prośbie o zwolnienie za porozumieniem stron. Jakies paragrafy itp? Na co
    zwrócic szczególna uwagę. Jak przekonać pracodawce, że trzymanie mnie nie ma
    sensu?
    Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdr. Mariusz

  • 2. Data: 2007-01-11 20:12:12
    Temat: Re: Jak się zwolnić bez kłopotów?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:2a0e.0000012a.45a676d7@newsgate.onet.pl m...@o...pl
    <m...@o...pl> pisze:

> [...]
    > napisać w prośbie o zwolnienie za porozumieniem stron. Jakies paragrafy
    > itp? Na co zwrócic szczególna uwagę. Jak przekonać pracodawce, że
    Nie ma na to "paragrafów", to jest kwestia zgodnej woli obu stron.
    Nie wiem, jak układają się Twoje stosunki z pracodawcą, może warto rozważyć
    takie opcje:
    - zapodać jasno - jesteś w trudnej sytuacji
    rodzinnej/materialnej/osobistej/jakiejkolwiek i w związku z tym potrzebujesz
    gwałtownie większego dochodu, którego musisz natychmiast szukać. Ale -
    uwaga! Ja tak kiedyś zrobiłem (wprawdzie blefowałem) i skończyło się odmową
    porozumienia i podwyżką;
    - nic nie tłumaczyć, tylko zaproponować rozwiązanie za porozumieniem, ale
    pewnie wtedy i tak spytają.
    Tak czy inaczej absolutnie nie zdradzałbym się z tym, że mam już coś
    "nagrane".

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-01-11 23:09:40
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 11 Jan 2007 18:41:43 +0100, m...@o...pl <m...@o...pl>
    w <2...@n...onet.pl> napisał:

> [...]
    > zatrudniony na stałe z 3 miesięcznym wypowiedzeniem. Co i jak napisać w
    > prośbie o zwolnienie za porozumieniem stron. Jakies paragrafy itp? Na co

    Ładnie poprosić, bo w końcu chodzi o porozumienie.

    > Pozdr. Mariusz

    ja czyli jakub
    Revoke.