PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kuroniówka a zwolnienie lekarskie na chore dziecko?

  • 1. Data: 2007-01-11 14:10:14
    Temat: Kuroniówka a zwolnienie lekarskie na chore dziecko?
    Od: "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl>

    Witam moja zona opiekuje sie kilkumiesiecznym dzieckiem i jest
    jednoczesnie na zasilku, jeszcze moze z 3 miesiace. Czy jak dziecko
    zachoruje np na 2 miesiace to, czy zona bedac na zwolnieniu z tytulu opieki
    nad dzieckiem bedzie maila o ten okres przedluzone wyplacanie zasilku?

    pzdr.
    Mariusz

  • 2. Data: 2007-01-11 14:13:31
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Mariusz porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > zachoruje np na 2 miesiace to, czy zona bedac na zwolnieniu z tytulu
    > opieki nad dzieckiem bedzie maila o ten okres przedluzone wyplacanie
    A jaki jest zwiazek miedzy chorym dzieckiem a kuroniowka?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-11 14:48:25
    Od: "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl>

    > A jaki jest zwiazek miedzy chorym dzieckiem a kuroniowka?

    A np. taki, ze zona musiala sie dzisiaj stawic w UP i pojechala, chociaz
    nasz maluszek byl chory i powiedziala, ze musiala sie stawic a ma chore
    dziecko, na co pani jej odpowiedziala, ze trzeba bylo wziac zwolnienie
    lekarskie, bo to dziala tak jak by byla w pracy, skoro tak, to pomyslalem
    czemu ma nie byc wydluzony o czas zwolnienia okres wyplacania zasilku.

    pzdr.
    Mariusz

  • 4. Data: 2007-01-11 14:57:40
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > dziecko, na co pani jej odpowiedziala, ze trzeba bylo wziac zwolnienie
    > lekarskie, bo to dziala tak jak by byla w pracy,
    Jesli malzonka jest zarejestrowana jako bezrobotna, to musialaby sie
    meldowac w UP bez wzgledu na to czy ma zasilek czy nie. A zwolnienie
    byloby przydatne po to, zeby usprawiedliwic nieobecnosc w UP konkretnego
    dnia i nie stracic statusu bezrobotnego. Fakt otrzymywania zasilku jest
    tutaj nieistotny.
    > skoro tak, to
    > pomyslalem czemu ma nie byc wydluzony o czas zwolnienia okres wyplacania
    > zasilku.
    Bo czemu mialby byc.
    w kazdym badz razie - odpowiedz na Twoje pytanie brzmi - zwolnienie
    lekarskie na dziecko (ale takze na wspolmalzonka czy tez samego
    bezrobotnego) nie wplywa na czas wyplacania zasilku. Osoba
    chora/zajmujaca sie chorym dzieckiem nie przestaje byc bezrobotna z
    tytulu choroby.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-01-12 10:31:13