PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pozegnac? › Re: Jak pozegnac?
    From: Kanta <k...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak pozegnac?
    Date: Thu, 18 Aug 2005 14:06:43 +0200

    Użytkownik Mr V napisał:

    > Oo o takie cos mi chodzilo, cos jeszcze oprocz ciasta mozna dac?

    może kilka rodzajów ciast(takie,kóre sie kupuje na wagę a potem trza
    samemu pokroić na kawałki bo nie podejrzewam, że będziesz coś piekł) lub
    ciastka (kupowane na sztuki) lub ciasteczka (coś jak rożki czy małe
    francuskie).
    oprócz ciatek to można jeszcze zrobić sałatkę owocową albo galaretkę
    róznokolorową, ale to uż zależy od atmosfery w firmie i stosunków
    pomiedzy pracownikami, wariacje ciastowe wydaja mi się najbardziej
    neutralne.

    > W jaki sposob to zrobic? Normalnie do kazdego podejsc i wreczyc ciastko
    > na talerzyku?

    jeśli nie ma możliwości zebrać wszystkich w jednym pomieszczeniu, w
    którym jest stół, można usiąść i napić się kawy/herbatyto chyba lepszym
    pomysłem będzie przygotowanie talerza z ciastkami, tak by starczyło dla
    wszystkich 'pokojowników' i zanieść go do konkretnego pokoju.

    kanta
    --
    czy to nie czas na małe conieco?
    tak to jest właśnie ten czas..