PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak jest w Whirlpool / Polar we Wroclawiu?

  • 1. Data: 2005-08-18 08:17:35
    Temat: Jak jest w Whirlpool / Polar we Wroclawiu?
    Od: "B0B" <c...@p...wytnijto.ikatel.wytnijto.pl>

    Prosze o opinie jak sie tam pracuje. Szczegolnie interesuja mnie opinie nt.
    pracy na posadach inzynierow.

    B0B

  • 2. Data: 2005-08-18 08:20:30
    Temat: Re: Jak jest w Whirlpool / Polar we Wroclawiu?
    Od: "damian" <j...@p...onet.pl>

    Jeśli moge spytać przy okazji. Są tam jakieś przyjęcia?

    Użytkownik "B0B" <c...@p...wytnijto.ikatel.wytnijto.pl> napisał w
    wiadomości news:de1g72$bve$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2005-08-18 09:19:45
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Hej,
    Jakiś okres temu (miesiąc, dwa wstecz) często ogłaszali się w serwisach
    pracy w necie (np. www.cad.pl) . Były to głownie oferty adresowane do
    inżynierów .