PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie dac ogloszenie?

  • 1. Data: 2005-08-17 18:28:19
    Temat: Gdzie dac ogloszenie?
    Od: "Adam Firens" <v...@o...pl>

    Czy znacie jakies miejsce w internecie (poza pl.praca.oferowana i
    alt.pl.praca.oferowana) gdzie mozna dac ogloszenia za darmo?
    albo prasie ?
    Chodzi mi o prace dla Redaktora serwisu WWW.
    Czyli dziennikarz+internauta.

  • 2. Data: 2005-08-17 18:41:34
    Temat: Re: Gdzie dac ogloszenie?
    Od: "kropka" <k...@N...alanex.net>

    Użytkownik "Adam Firens" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > alt.pl.praca.oferowana) gdzie mozna dac ogloszenia za darmo?
    > albo prasie ?
    > Chodzi mi o prace dla Redaktora serwisu WWW.

    www.pracuj.net.pl

    nowy bezpłatny serwis ogłoszeń o pracę z bazą CV
    wystarczy się zarejestrować (bezpłatnie) i można publikować ogłoszenia o
    pracę (też bezpłatnie)

    R.

  • 3. Data: 2005-08-17 19:53:02
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    www.pracuj.pl www.praca.pl www.jobpilot.pl
    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-08-17 20:11:20
    Od: "kropka" <k...@N...alanex.net>

    Użytkownik "Galathea" <g...@n...poczcie.w.onet.pl> napisał w wiadomości

    > www.pracuj.pl www.praca.pl www.jobpilot.pl
    > --
    > pozdrawiam

    Miało być bezpłatnie a tam za ogłoszenie to minimum 500zł

    R.

  • 5. Data: 2005-08-17 21:05:49
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    17.08.2005 # 21:11:20, kropka napisał:

    > Miało być bezpłatnie a tam za ogłoszenie to minimum 500zł

    W takim razie przepraszam za pomyłkę, jakoś tak odruchowo podałem ;).
    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-08-17 21:21:03
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-08-2005 o 23:05:49 Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>
    napisał:

    > W takim razie przepraszam za pomyłkę, jakoś tak odruchowo podałem ;).

    http://www.aaaby.pl/pomoc/1,47120,1724025.html

    tu jest raczej taniej ;)

  • 7. Data: 2005-08-17 22:32:03
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-08-2005 o 20:28:19 Adam Firens <v...@o...pl> napisał:

> [...]
    > alt.pl.praca.oferowana) gdzie mozna dac ogloszenia za darmo?
    > albo prasie ?
    > Chodzi mi o prace dla Redaktora serwisu WWW.

    Ja oczywiście rozumiem i popieram cięcie kosztów, ale umieszczenie
    ogłoszenia w naprawdę popularnych serwisach to koszt czasem poniżej 10
    złotych płatny SMSem. Oczywiście, można skorzystać z "nowych, bezpłatnych,
    właśnie startujących" - ale kto tam zagląda?

  • 8. Data: 2005-08-18 08:21:25
    Od: "Asia Witek" <a...@s...bcx.pl>

> [...]
    > alt.pl.praca.oferowana) gdzie mozna dac ogloszenia za darmo?
    > albo prasie ?
    > Chodzi mi o prace dla Redaktora serwisu WWW.

    ewentualnie www.artserwis.pl/praca.php
    W sumie większość ogłoszeń w artserwisie jest skierowana do grafików i
    innych artystycznych dusz, ale copywriterów też tam szukali, więc może i
    redaktor przejdzie ;)

    pozdr
    Asiek