PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak pozegnac?

  • 11. Data: 2005-08-18 12:52:48
    Temat: Re: Jak pozegnac?
    Od: Mr V <v...@o...pl>

    gromax napisał(a):
    > [...]
    > albo cos podobnego ;)

    Fajne! Dzieki wielkie :]

  • 12. Data: 2005-08-18 16:24:36
    Od: cartman <""cartman\"@@@neostrada.pl">

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Rok i nie wiesz, co by im sprawiało przyjemność? to skąd _my_ mamy
    > wiedzieć?

    zaraz zaraz. oni maja zalowac tego, ze TY odchodzisz z pracy. zrob im
    cos nieprzyjemnego ;-)

    pozdr
    patryk

  • 13. Data: 2005-08-18 16:31:19
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 18-08-2005 o 18:24:36 cartman <""cartman"@@@neostrada.pl"> napisał:

    > zaraz zaraz. oni maja zalowac tego, ze TY odchodzisz z pracy. zrob im
    > cos nieprzyjemnego ;-)

    Rozdaj im swoje nowe wizytówki służbowe z odręcznym dopiskiem na rewersie:
    "dają mi 40% więcej- trzymajcie się ciepło" :D

  • 14. Data: 2005-08-18 19:25:53
    Od: "fff" <n...@w...pl>

    > w Anglii opuszczający pracę zaprasza ostatniego dnia wszystkich do pubu po
    > pracy. Zaprasza już kilka dni wcześniej, żeby sobie mogli zaplanować
    > wieczór.

    Dokładnie, poza tym jak szef w porządku i są możliwości, to następnego dnia
    można później przyjść, co bywa bardzo przyydatne w przypadku wielu Polaków
    ;-). Poważnie. Trzy razy tak miałem..:)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2005-08-18 20:14:52
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl>

    Kanta wrote:
    [...]
    > jeśli nie ma możliwości zebrać wszystkich w jednym pomieszczeniu, w
    > którym jest stół, można usiąść i napić się kawy/herbatyto chyba lepszym
    > pomysłem będzie przygotowanie talerza z ciastkami, tak by starczyło dla
    > wszystkich 'pokojowników' i zanieść go do konkretnego pokoju.
    [...]

    Jaki miły wątek. Ale nie będzie pytań czy talerzyki duże czy małe i w
    jakiej kolejności wręczać? :-)

    S.C.

  • 16. Data: 2005-08-19 05:49:47
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Użytkownik Sebastian Celejewski napisał:

    > Jaki miły wątek. Ale nie będzie pytań czy talerzyki duże czy małe i w
    > jakiej kolejności wręczać? :-)

    ;pppp

    bp mspanc

    kanta(przepraszająca za zaśmiecanie grupy)
    --
    czy to nie czas na małe conieco?
    tak to jest właśnie ten czas..

  • 17. Data: 2005-08-19 06:53:17
    Od: Staruszek <s...@u...cad.pl>

    Bronek Kozicki wrote:

    > w Anglii opuszczający pracę zaprasza ostatniego dnia wszystkich do pubu
    > po pracy. Zaprasza już kilka dni wcześniej, żeby sobie mogli zaplanować
    > wieczór.

    U mnie w przeciągu pól roku dwóch kumpli zmieniało pracę i właśnie w ten
    sposób robili "pożegnanie" - reszta załogi robiła małą zrzutkę na drobny
    upominek.
    --
    -=:| Staruszek GG:320000 |:=-