PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak pozbyć się zastępcy szefa?

  • 11. Data: 2008-09-05 11:06:45
    Temat: Re: Jak pozbyć się zastępcy szefa?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "keczerad" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:g9ph5r$l0n$1@mx1.internetia.pl...

    > przeceiz mozna kogos zyczliwego poprosc zeby zadzwonił, nie musi dzwonic
    > pracownik.

    no dobrze, zadzwoni kto inny, ale sprawa i tak nie ruszy z miejsca. Rzecz
    nie w tym, żeby się nie wydało, kto dzwonił, lecz w tym, żeby rozwiązać
    problem, a z tym w dobrze "zżytych" środowiskach jest ciężko. Samorządność w
    Polsce doprowadziła do pełnego rozkwitu takich patologii, że się to, że tak
    powiem, w pale nie mieści.

    e.