PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak podwyżka za mgr inż. ???

  • 11. Data: 2004-10-29 09:13:49
    Temat: Re: Jak podwyÂ?ka za mgr inÂ?. ???
    Od: "gnz" <g...@p...onet.pl>

    "szfagropol" <szfagropol@wp_nospam.pl> wrote in message:

    > ROTFL do kwadratu:):) koles z wyzszym wyksztalceniem zadaje takie
    pytanie;)
    > i pewnie jeszcze mgr ekonomii :):)

    Głupie pytanie i jeszcze głupsz odpowiedź. Ciekawe na której uczlnie
    ekonomicznej daja tytuł mgr inż. ekonomii ?

    gnz.

  • 12. Data: 2004-10-29 09:16:40
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-29, gnz <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Głupie pytanie i jeszcze głupsz odpowiedź. Ciekawe na której uczlnie
    > ekonomicznej daja tytuł mgr inż. ekonomii ?
    Wydział Ekonomii Akademii Górniczo-Hutniczej? ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Czy jest suchy chleb dla kota?
    /Croolik/

  • 13. Data: 2004-10-29 09:23:48
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Wydział Ekonomii Akademii Górniczo-Hutniczej? ;)

    to samo na rolniczej w lublinie i krakowie ;)

    Piotr Żebrowski

  • 14. Data: 2004-10-29 17:43:07
    Temat: Re: Jak podwyżka za mgr inż. ???
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:clspnl$atl$1@news.onet.pl VERTRET <vertret @ op . pl>
    pisze:

    > Nie trzeba zbytnio łączyć bo się same bardzo dobrze łączą.
    Masz wystarczająco dużo rzetelnej wiedzy aby to twierdzić, czy tylko tak
    sobie gadasz aby gadać?

    > Należałoby nawet dokonać jakiegoś procesu odwrotnego, ale co na to
    > towarzysze z ZNP powiedzą?
    Sądzę, że skutecznie zablokują próby realizacji różnych dziecinnych
    awanturek.

    Jotte

  • 15. Data: 2004-10-29 19:24:59
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    > W wiadomości news:clspnl$atl$1@news.onet.pl VERTRET <vertret @ op . pl>

    > Masz wystarczająco dużo rzetelnej wiedzy aby to twierdzić, czy tylko tak
    > sobie gadasz aby gadać?

    Świadomie obserwuje polską rzeczywistość jakieś 30 lat i uważam, że
    najlepszym rozwiązaniem byłoby zamknięcie WSZYSTKICH zakładów pracy, gdzie
    pracodawca jest mniej lub bardziej bezpośrednio państwo i zbudowanie od
    nowa prywatnych.

    > Sądzę, że skutecznie zablokują próby realizacji różnych dziecinnych
    > awanturek.

    Ja też tak nazywam ich okolicznościowe protesty.

    vertret

  • 16. Data: 2004-10-29 20:46:26
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:clu5dj$cqp$1@news.onet.pl VERTRET <vertret @ op . pl>
    pisze:

> [...]
    > pracodawca jest mniej lub bardziej bezpośrednio państwo i zbudowanie od
    Pomijając kwestię, że jest to odpowiedź mająca sie do pytania jak stringi
    założone tył-na-przód do elegancji, to znasz jakiś kraj, który tak zrobił?

    > Ja też tak nazywam ich okolicznościowe protesty.
    Nie szkodzi - wolno Ci.

    Jotte

    PS. Czytając niektóre Twoje wypowiedzi miałem, jak sądzę, prawo spodziewać
    sie trochę bardziej rzeczowej polemiki. Czemu się zawiodłem? Ty nie dajesz
    rady, ja nie jestem wart, czy temat bez sensu?

  • 17. Data: 2004-10-29 20:54:15
    Od: "Dawid" <d...@c...pl>

    Wspaniale wykształcenie mgr inz. khyhy;)
    Tak jakby jedno z drugim mialo cokolwiek wspólnego;P

  • 18. Data: 2004-10-30 06:54:39
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

> [...]
    dajesz
    > rady, ja nie jestem wart, czy temat bez sensu?

    Czasem ma się po prostu uczulenie na cos i nie da rady wypowiadac sie
    spokojnie, bo nawet przejście obok robi wypryski.

    Uważam, że każda kasa jak wpłynie do firmy/człowieka powinna być efektem
    pracy na wolnym rynku. Jakiekolwiek najmniejsze odstepstwo od tej zasady
    powoduje rakowienie organizmu.

    vertret

  • 19. Data: 2004-10-30 07:58:12
    Od: Tomek Bogusz <t...@g...pl>

> [...]
    >
    > Uważam, że każda kasa jak wpłynie do firmy/człowieka powinna być efektem
    > pracy na wolnym rynku. Jakiekolwiek najmniejsze odstepstwo od tej zasady

    A wiec liberalizm w kazdej dzidzinie zycia - liberalizm totalny.
    Feliks Dzierżyństki (to ten co podobno chodzil w trampkach) wprowadzal
    totalny komunizm - "kazda kasa jaka wplynie do firmy/czlowieka jest
    wspolna" i widzisz co z tego wyszlo.
    Stawianie sprawy w ten sposob to poslugiwanie sie daleko idacymi
    uproszczeniami oraz niebezpiecznym zblizeniem do populizmu liberalnego.
    Liberalizm totalny jest tak samo niewykonalny jak prawdziwy komunizm i
    kazde dziecko o tym wie.
    Mowisz o tym w kontekscie pracy nauczycieli. Wiec ok - wszystkie szkoly
    sa prywatne - nauka kazdego dziecka kosztuje konkretna kwote wypisana w
    cenniku. Dokladnie tak samo z szpitalami.
    Efekt: uczymy tylko tych co maja pieniadze - leczymy tylko tych co maja
    pieniadze. Dochodzimy do czego ? Ano do tego, ze biedni sa analfabetami
    i umieraja mlodo. Dokladnie tak jak we Francji przed rewolucja - plebs
    dawal dupy za jednego franka, nie umial sie podpisac i sprzedawal wlasne
    zęby oraz wlosy aby miec franka na jedzenie dla bachorow.
    Systemy idealne sa z natury utopią. Kazdy kto w nie wierzy jest albo
    glupcem, albo latwowiernym idealistą. Systemy idealne sa rowniez
    najlepsza bronia dla wszystkich politykow i frakcji ktore z powodu braku
    konstruktywnych i powaznych argumentow muszą poslugiwac się argumentami
    populistycznymi. Takie argumenty w polsce maja duze wzięcie(patrz liga
    polskich rodzin albo samoobrona).
    Problem odpowiedniego wydawania panstwowej kasy nie lezy w tym, ze
    urzednicy sa lepsi czy gorsi. Problem ten lezy w tym, ze urzednicy w
    poslce NIE ODPOWIADAJA ZA WLASNE DECYZJE. Entropia wszechświata
    skutecznie wiec doprowadza do tego, ze nawet najlepszy urzednik ma w
    dupie to co robi. I nie ma tu nic do rzeczy, czy system polityczny jest
    liberalny, socjalistyczny, komunistyczny, feudalny czy czysto
    kapitalistyczny.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 20. Data: 2004-10-30 08:07:52
    Od: Tomek Bogusz <t...@g...pl>

    Dawid wrote:

    > Wspaniale wykształcenie mgr inz. khyhy;)
    > Tak jakby jedno z drugim mialo cokolwiek wspólnego;P

    Wlasnie o to chodzi ze nie ma. Jesli ktos ma przed nazwiskiem dwa
    tytuly, onacza to ze są to DWA ROZŁACZNE tytuły. Gdyby mialy one cos
    wspolnego (np. jeden zawieral sie w drugim) to niekt by nie pisal dwóch
    tytulów przed nazwiskiem :) ) Widzialeś kiedyś dr mgr Jan Kowalski ?

    Tomek