PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak odstąpić od umowy o dzieło?

  • 1. Data: 2003-11-20 10:22:57
    Temat: Jak odstąpić od umowy o dzieło?
    Od: "Roman Płaskowiecki" <r...@g...pl>

    Bardzo proszę o poradę. Dodam, iż nie dokończyłem dzieła (stan prac oceniam
    na 80%), założenia aplikacji, którą miałem wykonać są nieprecyzyjne i
    pobrałem już zaliczkę. ;-) W poniedziałek mam podpisać z nowym pracodawcą
    przyzwoitą umowę o pracę na przyzwoitych warunkach więc muszę się do jutra
    uwolnić. Czy możecie podesłać jakiś tekścik? Wiem, że w Kodeksie Cywilnym
    nie ma możliwości odstąpienia od umowy przez wykonawcę, jedynie przez
    zamawiającego. Pliz, poradźcie coś.
    Miłego popołudnia.

    --
    Pozdro.

  • 2. Data: 2003-11-20 10:25:42
    Temat: Re: Jak odstąpić od umowy o dzieło?
    Od: "Michał Papis" <m...@2...pl>

    Jeśli w umowie niema terminu wykonania lub kar sprobuj przedlozac w
    nieskonczonosc, w koncu zrezygnuje

  • 3. Data: 2003-11-20 10:52:28
    Od: "Roman Płaskowiecki" <r...@g...pl>

    > Jeśli w umowie niema terminu wykonania lub kar sprobuj przedlozac w
    > nieskonczonosc, w koncu zrezygnuje
    Termin jest już dawno przekroczony. ;-) A ja, jak Boga kocham, nie widzę
    możliwości zakończenia - po prostu błędne założenia. Kar też nie ma w
    umowie. Można zatem ściemniać? ;-) Ot, taki mam już charakter. Dzięx ale
    proszę o jakieś inne porady też.
    Miłego popołudnia.

  • 4. Data: 2003-11-20 14:05:18
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Roman Płaskowiecki" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bpi6e7$rps$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > możliwości zakończenia - po prostu błędne założenia. Kar też nie ma w
    > umowie. Można zatem ściemniać? ;-) Ot, taki mam już charakter. Dzięx ale

    a po co ściemniać ? nie mozesz normalnie wyjaśnić iż sprawa ma sie tak a nie
    inaczej i ty nie widzisz możliwości realizacji przy tych założeniach oraz w
    tym budżecie, a w związku z powyższym przekazujesz projekt w obecnym stanie
    i życzysz powodzenia?

    Piotr Żebrowski