PracaGrupypl.praca.dyskusje › Asystent ds.Administracyjno-Handlowych

  • 1. Data: 2003-11-20 09:49:08
    Temat: Asystent ds.Administracyjno-Handlowych
    Od: "Aga" <a...@l...pl>

    Czy możecie mi powiedziec co to za stanowisko pracy? Czym mozna się
    zajmować? Idę w piatek na rozmowę kwalifikacyjną, więc chciałabym wiedzieć
    co nieco.

    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-11-20 10:02:49
    Temat: Re: Asystent ds.Administracyjno-Handlowych
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Aga" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Czy możecie mi powiedziec co to za stanowisko pracy? Czym mozna się
    > zajmować? Idę w piatek na rozmowę kwalifikacyjną, więc chciałabym wiedzieć
    > co nieco.

    Brzmi jak panna do wszystkiego. Ni to sekretarka, ni to handlowiec. Ogólni
    wyglada na pomiatanie pracownikiem w ramach wolnych potrzeb szefA.

    --
    Lesio5 - Leszek Grelak
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 3. Data: 2003-11-20 10:11:20
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Brzmi jak panna do wszystkiego. Ni to sekretarka, ni to handlowiec. Ogólni
    > wyglada na pomiatanie pracownikiem w ramach wolnych potrzeb szefA.
    Jasne - asystenci sa do pomiatania.
    Masz pewnie doswiadczenie, prawda? Jestes/byles asystentka lub masz takowa?

    Mam nadzieje, ze autorka posta, na ktory odpowiadales, oleje Twoja opinie.

    PiotrG

  • 4. Data: 2003-11-21 12:21:57
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Aga napisał, Dnia 03-11-20 10:49:

    > Czy możecie mi powiedziec co to za stanowisko pracy? Czym mozna się
    > zajmować? Idę w piatek na rozmowę kwalifikacyjną, więc chciałabym wiedzieć
    > co nieco.

    Z głupia frant zapytam ...
    Gaz Pol Sp. z o.o.? Czy jakoś tak.

    --