PracaGrupypl.praca.dyskusje › majaczenia niedopitego przepracowanego człowieczka :-]

  • 1. Data: 2003-11-20 10:47:21
    Temat: majaczenia niedopitego przepracowanego człowieczka :-]
    Od: "ktos" <m...@o...pl>

    czesc!!
    alez jestem zajebisty...
    ksiegowosc zadowolona,
    prawnicy zadowoleni,
    merytorycznie tez OK,
    czekam juz tylko na audyt z brukseli
    moge w koncu isc sie zresetowac...
    i okazuje sie za tak dlugo nad tym gownem siedzialem,
    ze nic juz mi sie nie chce
    nawet pic

    LUDZIE NIE PRACUJCIE TAK DUZO BO DO CZEGO TO PROWADZI !!!!!!!!!!

    ktos przed komputerem

  • 2. Data: 2003-11-20 19:13:22
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    ktos napisał(a):

    > czesc!!
    ciedem...

    > alez jestem zajebisty...
    O kurcze! Chesz o tym porozmawiac..

    > ksiegowosc zadowolona,
    odbebniles za nich czarna robote?

    > prawnicy zadowoleni,
    Nic nie musieli robic, a i tak zaplaciles?

    > merytorycznie tez OK,
    No to super...

    > czekam juz tylko na audyt z brukseli
    No no, pewnie chlopaki z brukselki padna z wrazenia, jak zobacza jaki
    jestes zaj*
    > moge w koncu isc sie zresetowac...
    idz, idz...moze sie zawiesisz...

    > i okazuje sie za tak dlugo nad tym gownem siedzialem,
    trzeba bylo od czasu do czasu wstac, wyprostowac kregoslup, wypic
    kawy...odlezyn nie dostales?

    > ze nic juz mi sie nie chce
    > nawet pic
    szkoda :(

    > LUDZIE NIE PRACUJCIE TAK DUZO BO DO CZEGO TO PROWADZI !!!!!!!!!!
    No wlasnie widac do czego...dobrze, ze nie jestem toba, bo pewnie tez
    bym tak marmolil

    > ktos przed komputerem
    ja przed komputerem

    ps1 jak po "drobnym zajeciu" dostajesz takiej schizy, ze az musisz sie
    z nami tym dzielic... to lepiej idz pic...

    ps2 pytania powyzsze sa tylko retoryczne, pls nie odpowiadaj!

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 3. Data: 2003-11-23 23:06:23
    Od: Jacek Łubiński <r...@o...pl>

    polecam film american beauty

    --

    pozdrawiam, jacek

  • 4. Data: 2003-11-24 13:29:15
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Jacek Łubiński; <bprehr$ji0$1@sunflower.man.poznan.pl> :

    > polecam film american beauty

    Tylko, że na zgniłym Zachodzie płace sprzątaczki, czy osoby robiącej
    hamburgery, starczają jako tako na życie - w Polsce, to nie jest żaden
    wybór. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 5. Data: 2003-11-25 05:48:56
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Mon, 24 Nov 2003 14:29:15 +0100
    Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Tylko, ?e na zgni?ym Zachodzie p?ace sprz?taczki, czy osoby robi?cej
    > hamburgery, starczaj? jako tako na ?ycie - w Polsce, to nie jest ?aden
    > wybór. ;)

    w USA jako-tako starcza na zycie, to prawda, ale juz nie bardzo starcza
    na dobre ubezpieczenie zdrowotne i na wyksztalcenie dzieci.
    no i nie starcza na wziecie kredytu na dom (chyba, ze ktos chce "mobile
    house")

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun