PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak normalizować płace w firmie

  • 21. Data: 2003-07-29 15:26:34
    Temat: Re: Jak normalizowa? p?ace w firmie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Aha, i to ty mnie wydymasz? ;)
    > Albo może zapropanujesz mi 2.000 miesięcznie?

    Jak pies ogrodnika...
    to sie mecz za ta pensje, ktora masz i nie narzekaj.

  • 22. Data: 2003-07-29 15:37:08
    Od: r...@r...pl

    h...@w...by wrote:
    > Aha, i to ty mnie wydymasz? ;)
    a jestes ladNA i chetNA? :-)))

    > Albo może zapropanujesz mi 2.000 miesięcznie?

    jesli uznam, ze to kiepski interes, to moze nawet zaproponuje Ci 0.00 :-)

    zakladajac czysto hipotetycznie, ze to cos naprawde super i ze inwestycja
    poczatkowa jest na poziomie miesiecznych dochodow, mozna rozwazyc pozyczke 50%
    wartosic inwestycji i 50% udzial w dochodach.

    hipotetycznie ciezko sie wypowiadac precyzyjniej... gdzies miedzy 0 a 100%
    jest wlasciwa odpowiedz ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 23. Data: 2003-07-29 15:52:41
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    <h...@W...by> napisał(a):

    > Aha, i to ty mnie wydymasz? ;)
    > Albo może zapropanujesz mi 2.000 miesięcznie?

    Jeśli uważasz, że świat dzieli się dymających i dymanych, to rzeczywiście
    twój przypadek jest cięzki.

  • 24. Data: 2003-07-30 06:17:21
    Temat: Re: Jak normalizować płace w firmie
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Pleciesz głupoty. Nigdy nie występuj z kolegami - dbaj o swoje interesy.
    Nie
    > jesteś związkiem zawodowym. Jesteś lepszy od innych, ty zasługujesz na
    > podwyżek, a oni nie.
    >
    > Jak wystąpicie zbiorowo, to szefowie wypieprzą wszystkich (za wyjątkiem
    > jednego którego mianują szefem i dadzą 300 złotych więcej) i zatrudnią
    nowy
    > zespół. Ja bym tak zrobił na pewno !

    No to nie zazdroszczę twoim pracownikom. A nowych zdolnych wdrożonych to
    znajdziesz tak od ręki.....

    A jego nie mogą wywalić dlatego iż chce więcej - do dyspozycji mają jeszcze
    4 za niższą kasę. Tak sobie gdybam..

    PawełW.

  • 25. Data: 2003-07-30 06:50:46
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    Posiedz w domu... zrealizuj projekt... znajdz klienta... załóż firmę...
    sprzedaj projekt... kup legalne oprogramowanie... ;-)

    W razie czego możesz oczekiwać okoliczności łagodzących
    poprzez tłumaczenie, że żąłądek do krzyża ci przyrastał i dlatego
    targnąłeś się na złą kolejność ;-)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 26. Data: 2003-07-30 11:46:22
    Od: "Me" <t...@c...com>

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Jeśli uważasz, że świat dzieli się dymających i dymanych, to rzeczywiście
    > twój przypadek jest cięzki.

    No, poza strefami homo to chyba tak jednak jest :-))))
    MSPANC

  • 27. Data: 2003-07-30 17:51:52
    Od: "Tom" <t...@t...pl>

    > Mamy taki problem, my pracujemy z obsługą dużych firm, firma zarabia
    dobrze,
    > mamy dwójkę szefów, którzy kupili sobie po nowym drogim(ponad 100tys.)
    > samochodzie, laptopie, komórce, zatrudnili dyrektora handlowego któremu
    też
    > dali samochód, z jednego programu, których każdy z nas robi miesięcznie po
    2-3
    > sztuki, firma zarabia po 25tys. Natomiast mamy po 1700 brutto

    herman.at.tut.by - email w domenie bialorusi, sam zreszta piszesz ze nie
    jestes stad, posiadasz wyrok polityczny w kraju. to oznacza ze jestes
    bialorusinem?
    to moze populistyczne, ale w pewnym stopniu wyjasnialoby te teksty o
    'normalizacji placy' - zdaje mi sie ze to termin lekko nieobecny w
    gospodarce wolnorynkowej... ale pasowalby do ideologii z bialorusi :(

    chlopie, zejdz na ziemie - polska to europa i coraz bardziej cywilizowana
    gospodarka (a na pewno blizsza europie zachodniej niz szczytnym bialoruskim
    idealom o normalizacji placy...) i to pracodawca decyduje ile ci placi. nie
    podoba sie, zmieniasz prace.

    ps. ta firma to PBE ELBUD WARSZAWA SP. Z O.O.?
    czy moze raczej 'spolka zło' :P

    tom

  • 28. Data: 2003-07-31 12:52:40
    Od: "" <h...@t...by>

    Ok. Mi chodziło trochę nie o to co jest w temacie tego wątku. Ok?
    Pozatym ty nie pierwszy kto mnie za to próbuję opiepszać. Zadane pytanie było w
    trześci pierszej widomości i tobie "wolnorynkowemu" poradzę więc czytać
    uważnej.

> [...]
    > 'normalizacji placy' - zdaje mi sie ze to termin lekko nieobecny w
    > gospodarce wolnorynkowej... ale pasowalby do ideologii z bialorusi :(

    To że posiadam wyrok polityczny nie jest w żaden sposób związane logiczne z tym
    że mam adres w bialoruskej domienie, mi to się wydaje oczywistym. Możesz
    napisać do mnie na adres Major@n0_5p4myahoo.fr (n0_5p4m = NO SPAM i proszę to
    wycięć)i w tym się upewnić, albo naprzykład na herman@n0_5p4meastnews.com.pl.
    Pozatym to byłoby wręcz nielogicznie posiadać Biłoruską pocztę mając tam wyrok,
    o tym Pan 'wolnorynkowy' tom nie pomyślal? Więc odpowiadając na twoje pytanie
    odpowiem: TO ZUPEŁNIE NIE OZNACZA ŻE JESTEM BIAŁORUSINEM.

> [...]
    > idealom o normalizacji placy...) i to pracodawca decyduje ile ci placi. nie

    To akurat dla mnie jest zrozumiałe ale ja napisałem o tym że chce tam pracować
    i że mi się to podoba, tylko że szefostwo(możliwie) się zapomniało. Prosiłem
    rady co mam robić, iść rozmawiać, rozmawiać grupowo, poszukać dodatkowej pracy,
    rzucić tą, założyć własny interes. Bo jak człowiek rozumny wiem o doświadczeniu
    innych ludzi przekraczającym moje. DZIĘKI OGROMNE ZA INFORMACJĘ ŻE TO
    PRACODAWCA DECYDUJĘ, ja o tym nawet się nie zamyślałem, to poprostu otwiera mi
    oczy na świat. :)

    > ps. ta firma to PBE ELBUD WARSZAWA SP. Z O.O.?
    > czy moze raczej 'spolka zło' :P

    To że umiesz czytać nagłowki wiadomości nie oznacza że umiesz wszystko. Nie to
    nie Elbud, i nawet żadna firma która jest w Elbud, wiesz to wszystko tylko
    prawie nic nie znaczące literki. Ja cenie swoją prywatność dlatego musisz
    zapłacić więcej niż odczytywaniem nagłowków by się dowiedzeć kim jestem, a i po
    co ci to?

  • 29. Data: 2003-07-31 13:04:04

    Przepraszam wszystich komu boli że zagłądałem do kieszeni szefa, bo trochę mi
    się popipszyło. Tego robić rzeczywiście nie warto. Też jest problem z nazwą
    wątku, miałem na myśli coś innego co zreszty pózniej okazało się w wiadomości.