PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogłoszenie

  • 1. Data: 2003-07-29 10:26:04
    Temat: ogłoszenie
    Od: "pisarz programów" <q...@q...co>

    Witam serdecznie !
    Czy wiecie jakie są kryteria umieszczenia ogłoszenia na
    pl.praca.oferowana? Wysłałem kilka razy ogłoszenie i nie zostało
    opublikowane. Miłościwie panujący moderator również nie raczył odpowiedziec.

  • 2. Data: 2003-07-29 11:11:40
    Temat: Re: ogłoszenie
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

> [...]
    > pl.praca.oferowana? Wysłałem kilka razy ogłoszenie i nie zostało
    > opublikowane. Miłościwie panujący moderator również nie raczył

    Ta grupa jest moderowana - i ogłoszenia wysyłane są hurtowo kilka razy
    w ciągu dnia. Spojrzyj na nagłówki wiadomości (na ich daty), które
    znajdują się na tej grupie - wszystko będzie jasne

    Pozdrowienia
    Kasper
    f...@o...pl
    ======================

  • 3. Data: 2003-07-29 11:27:04
    Od: "Praca" <p...@n...pl>

    > Ta grupa jest moderowana - i ogłoszenia wysyłane są hurtowo kilka razy
    > w ciągu dnia. Spojrzyj na nagłówki wiadomości (na ich daty), które
    > znajdują się na tej grupie - wszystko będzie jasne

    To ja mam problem z wyslaniem ogloszenia na pl.praca.szukana :))) Na
    wszystkie inne grupy na ktorfe pisze posty dochodza ... tylko nie na ta ...

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-07-29 11:42:49
    Od: "pisarz programów" <q...@q...co>

    > Ta grupa jest moderowana
    Mam tę świadomość, dlatego wspomniałem o moderatorze.

    > - i ogłoszenia wysyłane są hurtowo kilka razy
    > w ciągu dnia. Spojrzyj na nagłówki wiadomości (na ich daty), które
    > znajdują się na tej grupie - wszystko będzie jasne
    Dla mnie nadal nie, bo próbuję wysłać ogłoszenia od co najmniej kilku dni.

  • 5. Data: 2003-07-29 11:47:02
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    pisarz programów <q...@q...co> napisał(a):

    > Mam tę świadomość, dlatego wspomniałem o moderatorze.

    Nie wiem czy dobrze radze ale sprobuj napisac na priv, to tak mily czlowiek
    ze moze odpowie.

    Pzdr
    KI

  • 6. Data: 2003-07-29 12:34:34
    Od: "pisarz programów" <q...@q...co>

    > Nie wiem czy dobrze radze ale sprobuj napisac na priv
    Masz adres?

    > to tak mily czlowiek ze moze odpowie.
    Pisałem do niego przez grupę, jest tak "miły" i "kulturalny", że nie
    odpowiedział.

  • 7. Data: 2003-07-29 12:38:16
    Temat: Re: og?oszenie
    Od: r...@r...pl

    "pisarz program?w" <q...@q...co> wrote:
    > Masz adres?

    > Pisa?em do niego przez grup?, jest tak "mi?y" i "kulturalny", ?e nie
    > odpowiedzia?.

    napisz do mnie na p...@c...ku
    to odpowiem.

    pozdrawiam

    romekk

  • 8. Data: 2003-07-29 12:43:42
    Od: "pisarz programów" <q...@q...co>

    > napisz do mnie na p...@c...ku
    > to odpowiem.
    Ironia może byłaby zrozumiała, gdyby nie fakt podania w treści ogłoszeń i
    pisma do moderatora poprawnego adresu. A spamu mam już na prawdę dość.

  • 9. Data: 2003-07-29 12:58:10
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    > Masz adres?

    Widze ze kontakt juz nawiazany :)

    > Pisałem do niego przez grupę, jest tak "miły" i "kulturalny", że nie
    > odpowiedział.

    Jak masz do niego sprawe prywatna to napisz prywatnie a nie przez grupe.
    Grupy (innej przeciez) mozna nie czytac, maila raczej czesciej sie sprawdza.

    Pzdr

  • 10. Data: 2003-07-29 13:00:32
    Od: r...@r...pl

    "pisarz program?w" <q...@q...co> wrote:
    > Ironia mo?e by?aby zrozumia?a, gdyby nie fakt podania w tre?ci og?osze? i
    > pisma do moderatora poprawnego adresu. A spamu mam ju? na prawd? do??.

    niestety na server na ktory puszczam ogloszenia nie przechodza te z fakeowymi
    adresami (konto moze byc fake), wiec byc moze Twoja oferta ode mnie
    nawet wyszla :->.
    a jesli pisales do mnie maila (nie przez p.p.o.) z adresu na ktory nie
    daje sie odpisac przez Replay to sorry, ale moderowanie to tylko rozrywka
    i nie zajmuje sie martwieniem, ze jakis moj mail gdzie sie odbil...
    zreszta info o swoich standartowych zachowaniach dosc czesto puszczam na p.p.o.
    moze rzeczywiscie ostatnio bylo to dawniej niz miesiac temu :-&

    pozdrawiam

    romekk