PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak awansowac na stanowisko kierownicze?

  • 41. Data: 2009-06-30 23:21:10
    Temat: Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Tylko, że niektórzy popełnili w tej sytuacji samobójstwa. A ja znałem
    > konkretny tego przypadek, widziałem jak się człowiek miotał, wiedziałem
    > czemu i z jakiego powodu, nie sądziłem do czego się posunie, ale się
    > posunął.
    Współczuję straty przyjaciela. Skomentuję to tylko odniesieniem do mojego
    systemu wartości: nigdy bym sobie nie odebrał życia z przyczyn materialnych
    czy jakichkolwiek innych w tym spowodowanych przez inne osoby. Jedyny
    przypadek w którym bym to rozważał, to bliska perspektywa własnej śmierci w
    cierpieniach.
    --
    Jackare

  • 42. Data: 2009-06-30 23:31:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h2e6pa$oi8$1@atlantis.news.neostrada.pl Jackare
    <...@s...de.pl> pisze:

> [...]
    > materialnych czy jakichkolwiek innych w tym spowodowanych przez inne
    > osoby. Jedyny przypadek w którym bym to rozważał, to bliska perspektywa
    Nie wiesz tego.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2009-06-30 23:32:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h2e6ag$jdc$1@atlantis.news.neostrada.pl Jackare
    <...@s...de.pl> pisze:

    > ale to było w 1989
    Później.

    --
    Jotte

  • 44. Data: 2009-07-01 15:08:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h2eunq$klo$1@news.onet.pl Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> pisze:

    > Sorki, ale takie farmazony możesz wstawiac dzieciakom
    Sorki, ale takie gadki to marna wizytówka.
    Inflacja faktycznie rozpoczęła się wcześniej (choć oczywiście wcale nie
    długo) przed Bal.... (przepraszam za wulgaryzm).
    Stopień jej nie był stały. Balcer zwyczajnie poczekał aż się rozszaleje,
    pochłonie nadwyżkę pieniądza (czyli ludzkie zasoby finansowe). A co to był
    tzw. "plan Balcerowicza" (przepraszam za wulgaryzm) to sobie poczytaj o tym
    pakiecie 10 bodaj ustaw i nie gadaj o czym nie wiesz.

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2009-07-02 08:34:32
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Jotte" napisał:

    > To był mój bliski przyjaciel, młody człowiek. Zostawił list, którego treść
    > znam.
    > Zrobiło się ciekawie?

    No, bo ty takich ludzi określasz mianem ścierki, czyż nie?

    wr,

  • 46. Data: 2009-07-03 22:21:50
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Krzysztof Stachlewski napisał(a):

    > A co mieli napisać?

    Zarządzający Systemem Web :)
    Mariano Italiano

  • 47. Data: 2009-07-03 22:28:29
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    JaWojownik napisał(a):

    > Pracując aktualnie na stanowisku wykonawczym jako zwykly przeciętny
    > pracownik.

    Ktoś się tutaj ogłaszał, że zatrudni Kierownika Marketingu... :)

    Mariano Italiano

  • 48. Data: 2009-07-06 18:17:19
    Od: "pp" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości >
    I obaj (a było ich tylko dwóch) zaraz na początku zrobili sobie wizytówki
    > (przechowuję dla śmiechu do dzisiaj) o treści:
    > Imię Nazwisko
    > d y r e k t o r
    >
    > :)))

    zapewniam Cie, ze to nie jest odosobniony przypadek :)

    pzdr

  • 49. Data: 2009-07-07 16:40:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h2teqb$otd$1@news.onet.pl pp
    <g...@p...onet.pl> pisze:

    > I obaj (a było ich tylko dwóch) zaraz na początku zrobili
    > sobie wizytówki
    > zapewniam Cie, ze to nie jest odosobniony przypadek :)
    Pewnie nie.
    Mało to kopniętych farmazonów?

    --
    Jotte