PracaGrupypl.praca.dyskusje › JAki wybrac sposob wysylania CV i LM osobiscie poczta mail ?

  • 1. Data: 2005-08-09 12:01:31
    Temat: JAki wybrac sposob wysylania CV i LM osobiscie poczta mail ?
    Od: "kaka" <c...@w...pl>

    Witam
    mam pytanie do was
    Jaki wybrac sposob wysylania CV LM itd do firm
    czy mailami ( chyba nikt tego nie czyta)
    poczta na adres firmy czy dzialu kadr ?
    co zawrzec oprocz LM i CV?

    i pytanie z innej beczki

    Czlowiek ukonczyl
    chemie
    technologie zywnosci
    informatyke
    wszsytko od zera nie jakies podyplomowe

    czy pisac o tych 3 kierunkach czy raczej 1 dwu
    jak myslicie pradowca boi sie czlowieka z 3 kierunkami ?
    mysli ze to swir ?

    Chetnie poznam wasze opinie z gory dzieks

  • 2. Data: 2005-08-09 12:23:17
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    kaka napisał(a):

    > Jaki wybrac sposob wysylania CV LM itd do firm
    > czy mailami ( chyba nikt tego nie czyta)
    > poczta na adres firmy czy dzialu kadr ?
    > co zawrzec oprocz LM i CV?

    Bylo co najmniej kilka razy, prosze przeszukac archiwum.

    > Czlowiek ukonczyl
    > chemie
    > technologie zywnosci
    > informatyke
    > wszsytko od zera nie jakies podyplomowe
    Ciekawe kierunki. Ciekawe tez czym sie owy czlowiek kierowal przy
    wyborze kierunków, bo chyba nie "stopniem pokrewienstwa"?

    Mozna pisac, swiadczy o tym ze czlek chetny do nauki.
    Ale misz-masz straszny, moze to zniecheci pracodawce?

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 3. Data: 2005-08-10 07:47:02
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: kaka [Tue, 9 Aug 2005 14:01:31 +0200]:

    > Czlowiek ukonczyl
    > chemie
    > technologie zywnosci
    > informatyke
    > wszsytko od zera nie jakies podyplomowe

    To kim ten czlowiek w zasadzie jest, co go interesuje,
    w czym jest dobry i jako kogo go zatrudniac? :)

    Kira

  • 4. Data: 2005-08-11 11:25:37
    Od: olo <o...@i...pl>

    > Ciekawe kierunki. Ciekawe tez czym sie owy czlowiek kierowal przy
    > wyborze kierunków, bo chyba nie "stopniem pokrewienstwa"?

    Widac ze nie masz pojecia o zadnej z wymienionych dziedzin. Jesli myslisz
    ze te kierunki nie sa spokrewnione to sie bardzo mylisz.
    Mialem napisac ze wykazales sie calkowita ignorancja i popisales
    dyletanctwem ale sobie daruje.
    Olek

  • 5. Data: 2005-08-11 12:16:18
    Od: olo <o...@i...nospam.pl>

    > To kim ten czlowiek w zasadzie jest, co go interesuje,
    > w czym jest dobry i jako kogo go zatrudniac? :)

    Zatrudnij go jako sekretarke albo repa. Nie masz pojecia co go interesuje
    ja moge tylko przypuszczac bo wiem jak silnie powiazane sa ze soba te
    dziedziny i w ktorych obszarach mozna jego wiedze wykorzystac. Ale ja
    wykladalem chemie i informatyke bo takie mam skonczone kierunki zamiast 3
    kierunku zdecydowalem sie na doktorat z fizyki. Tez nie wiesz co mnie
    interesuje i jako kogo mnie zatrudnic ?
    To Ci pomoge mam prawo uczyc czterch przedmiotow w kazdej szkole od
    podstawowki po liceum (mam 3 lata stazu nauczycielskiego), pracowalem na
    Uniwersytecie w Niemczech i w Polsce mialem zajecia ze studentami. Obecnie
    pracuje w Polsce w pewnej instytucji naukowo badawczej i nie zajmuje sie
    chemia, informatyka czy fizyka, moj pracodawca postanowil poszerzyc moje
    zainteresowania o nastepna dziedzine.
    Prawda jest ze znalesc prace w Polsce jest bardzo ciezko. Panie/panowie
    personalni sa w przytlaczajacej wiekszosci po socjologiach, psychologiach
    i innych humanistycznych kierunkach nie wiedza niekiedy kogo szukaja
    bo nie rozumieja niczego z dziedzin
    politechnicznych ani nauk scislych do tego doadac trzeba strach przed kims
    lepiej wyksztalconym plus mentalnosc zaprezentowana przez Ciebie i
    bedziesz miala pelen obraz dzialow personalnych w wiekszosci firm.
    Zreszta pewna firma rekrutacyjna w swoim ogloszeniu napisala:

    "Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatsw na stanowisko:
    Zastepca Kierownika Labolatorium"

    A teraz wez slownik i znajdz blad, to takze swiadczy o kompetencji firmy
    ktora przedstawia sie nastepujaco:

    Jestemy mijdzynarodowa firma swiadczaca uslugi w
    zakresie rekrutacji, doradzctwa personalnego i pracy tymczasowej.

    Pogratulowac doboru pracownikow. Skoro swoich dobrali tak dobrze to dla
    swoich klientow tez wybiora w najlepszym razie rownie dobrze....

    A odpowiadajac na pierwotne pytanie ja wysylam papiery e-mailem jako pdf
    przypuszczam ze czesc z nich nie jest czytana ale zawsze mozesz zadzwonic
    do firmy i zapytac czy aplikacja dotarla ew. zadac potwierdzenia przez
    e-mail co ja praktykuje prawie zawsze a jesli mi bardziej zalezy to
    dzwonie i rozmawiam z osoba odpowiedzialna ze rekrutacje.
    Ps
    Nie myslales o doktoracie gdzies poza granicami naszej wspanialej
    ojczyzny? To nie jest takie trudne do zalatwienia jak mogloby sie zdawac.

    Pozdrawiam
    Olo

  • 6. Data: 2005-08-11 20:19:20
    Od: Piotr <s...@r...com>

    kaka napisał(a):
    > Witam
    > mam pytanie do was
    > Jaki wybrac sposob wysylania CV LM itd do firm
    > czy mailami ( chyba nikt tego nie czyta)
    > poczta na adres firmy czy dzialu kadr ?

    Jeśli tylko jest taka możliwość to najlepiej osobiście. I staraj się
    dotrzeć bezpośrednio do właściciela firmy, kierownika działu itp. -
    ogólnie do osób mających pojęcie o pracy którą chcesz wykonywać i
    potrafiących merytorycznie ocenić (i docenić :)) twoje umiejętności.
    Natomiast unikaj HR'owców - zamiast konkretnej rozmowy o pracy i kasie
    będą ci robić psychoanalizę a twoja oferta może polecieć do kosza bo nie
    wykażesz się jakąś "miekką umiejętnością".

    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2005-08-16 21:58:05
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > ze te kierunki nie sa spokrewnione to sie bardzo mylisz.
    > Mialem napisac ze wykazales sie calkowita ignorancja i popisales

    MOJE SLOWA KIERUJE dO TEGO OLKA KTORY NAPISAL TO CO WIDAC WYZEJ
    A NIE DO TEGO KTORY LADNIE I GRZECZNIE ODPISAL MI i ktory skonczyl chemie i
    informatyke i tego PANA OLKA serdecznie pozdrawiam i dziekuje

    sluchaj no czlowieku kimkolwiek jestes
    ublizyles mi i ja ci tez moge ublizyc tylko po co mam sie znizac do twojego dna
    nie ublizaj nikomu bo mnie nie nzasz czlowieczku
    i jakbys przeszedl w zyciu tyle co co ja to bys inaczej mowil do mnie
    te kierunki sa spokrewnione badziewiaku tylko ty nic nie wiesz bo sie uczyc
    nie chcesz

    wiesz czego ci cieniasie brakuje pokory
    to cecha krolow i wielkich ludzi a ty tego nie masz

    a teraz powiem ci jak wygladaja moje studia
    chemia spozywcza
    technologia zywnosci ale ( analiza i ocena jakosci zywnosci jako specjalizacja
    i to jest spokrewnione z chemia )
    a 3 to techniki komputerowe w gospodarce zywnosciowej

    i gdybys przesledzil programy tych studiow to wszystko razem to bys wiedzial
    ze to jest czlowieku spokrewnione
    i pewnie jestes klasycznie posadzony za biurkiem i myslisz ze jestes pan
    i sie wysmiewasz z teoretyka ktory sie tylko uczyc umie
    a ja mam do tego kurs pegagogiczny i moge uczyc

    chemii
    technoologii gastronomicznej
    informatyki
    urzadzen przemysli sporzywczego
    prowadzic kursy dla zawodowek
    i pwenie jeszcze pare rzeczy
    chocby w tym jestem lepszy i mam tego swiadomosc

    a prace dobrze platna predzej czy pozniej znajde bo zylem i zyje na wsi
    a tu nie da sie byc teoretykiem tylko trzeba umiec uruchomic
    chocby instalacje do produkcji biodiesla
    zdiagnozowac komputer samochowowy
    i pare innych rzeczy do ktorych ksiazki sa pomocne ale leb tez trzeba miec

    wiec szanuj takich ludzi jak ja bo jakbys ci przyszlo robic dwa kierunki na
    raz to by ci trzeba bylo przypominac jak sie nazywasz po 2 tygodniach bo bys
    nie umial tego powiedziec

    i cos ci powiem ja sobie poradze w zyciu bo jak nie ten zawod to inny
    a ciebie jak zwolnia w wieku lat 40 czy 50 to jak myslisz kto bedzie mial
    wieksze szanse znajsc zatrudnienie ?

    wiec nie wpieniaj mnie mowiac ze te kierunki nie sa ze soba powiazane zobacz
    profil studiow a potem do mnie mow bo twoja opinia nie jest oparta na zadnych
    argumentach rzeczowych tylko wyssanym z palca populizmie polaczonym z checia
    wysmiania.
    jest to typowe zachowanie pionka ktorego cale zycie wszyscy gniata wiec szuka
    rozpaczliwie checi rewanzu na kimkolwiek kto sie nawinie

  • 8. Data: 2005-08-16 23:07:12
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    heh, pokora. tak, to masz na pewno. i wiele innych cnót królewskich.
    I ciekawe kto ciebie obraził, bo jeżeli tamten post był obraźliwy, to
    wypadało by zrewidować swoje poglądy nt. samego siebie. serio serio.
    i dalej - piszesz ze moezesz byc nauczycielem. Sorki, ale jako
    nauczyciel powinienes miec podstawowa wiedze ortograficzna (poziom 4 czy
    5 klasy szkoly podstawowej, nie mowiac o szkole sredniej czy wrecz o
    studiach) -> hint: spoRZywczego. To tak tylko prztyczek w nos (wierz mi,
    nie złośliwy) za glowe w chmurach

    Warto się uczyć, warto mieć gruntowną wiedze o życiu i o świecie. Ale
    też nie ma sensu walić po głowie tych co maja inne zdanie albo np.
    czegoś nie wiedzą. Żeby być dobrym nauczyielem, najpierw trzeba nauczyć
    a dopiero później wymagac tej wiedzy, a nie na odwrót

  • 9. Data: 2005-08-17 05:58:58
    Od: olo <o...@i...pl>

    > MOJE SLOWA KIERUJE dO TEGO OLKA KTORY NAPISAL TO CO WIDAC WYZEJ
    > A NIE DO TEGO KTORY LADNIE I GRZECZNIE ODPISAL MI i ktory skonczyl chemie i
    > informatyke i tego PANA OLKA serdecznie pozdrawiam i dziekuje

    Nie wiem czym sie tak zdenerwowales i gdzie moja wypowiedz jest obrazliwa
    dla Ciebie. Ale cytowany przez Ciebie fragment byl skierowany do kogos kto
    napisal:
    > Ciekawe kierunki. Ciekawe tez czym sie owy czlowiek kierowal przy
    > wyborze kierunk?w, bo chyba nie "stopniem pokrewienstwa"?
    Probowalem mu uswiadomic ze sie myli.

    Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem czy miales zly dzien ?
    Gdzie ja Ci ublizylem ? Co do znizania sie do poziomu to obawiam sie ze
    zaprezentowales znacznie nizszy: wyzwiska np. "badziewiaku" + ortografia.
    Nie pisz mi o tym co przeszedles w zyciu bo to smieszne na listach dysk.
    I proponuje na przyszlosc stosuj sie sam do tego co napisales :

    > nie ublizaj nikomu bo mnie nie nzasz czlowieczku

    PS.
    Wg Ciebie ta wypowiedz miala zademonstrowac Twoja pokore ?

    Mimo wszystko pozdrawiam i zycze powodzenia w szukaniu pracy.
    Moze firma DonauChem w Jaworznie ?

  • 10. Data: 2005-08-17 07:35:09
    Od: "koko" <k...@p...onet.pl>

    dla mnie nigdy nie liczyla sie forma zawsze liczyla sie tresc
    wiadomo swiat wytworzyl takie wzorce a nie innne i forma tez sie liczy
    w tych smiesznych listach motywacyjnych bedacych sterta przedwyborczych
    obietnic bez pokrycia i na ogol zupelnie przeciwnych do tego co kandydat
    reprezentuje w rzeczywistosci

    Kiedys po wojnie pewien mlody czlowiek zapisal sie na politechnine
    a ze bieda byla sakramencka wiec nie mozna bylo dostac papieru
    ani kalki tym bardziej. No wiec przychodzi na zaliczenie mial narysowac
    rysunek i mowi do prof. jak sprawa wyglada . A ten do niego pojedz na hute tam
    buduja wez pare ladnych workow z cementu i rysuj na nich. Gosc rysowal na
    workach i mial 5. Mimo iz worki byly brudne obtargane to jednak mial lepsze
    oceny niz ci co mieli piekne biale kartki . Z moja forma jest tak samo.

    a poza tym jak nie masz sie do czego doczepic bo nie stac cie na argumenty
    rzeczowe dotyczace dyskusji to sie dowalisz do ortografii, wiadomo gdzies
    znajdziesz przecinek, a to kropke i zrobisz z tego piekna wypowiedz niestety
    calkowicie bezsensowna.

    a co do wypowiedzi tego OLO to powiem, ze wpienila mnie bo to klasyczny
    przypadek czlowieka, ktory do dysputy nic nie wnosi zajmuje moj czas i innych
    wypowiedzia idiotyczna. To tak jakby mnie odeslal na google.
    Powinna byc zasada nie pomagasz nie pisz!