PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk/Administracja systemami

  • 1. Data: 2005-08-09 09:18:21
    Temat: Informatyk/Administracja systemami
    Od: "wow" <w...@o...pl>

    Witam, mam taki problem. Niedługo zostanę absolwentem Informatyki o
    specjalności sieci komputerowe. Z różnych powodów nie mam do tej pory prawie
    żadnego doświadczenia zawodowego w zawodach pokrewnych administrowaniu
    sieciami komputerowymi. Chciałbym pracować w zawodzie. Jak zacząć. Żadna
    firma nie przyjmie na odpowiedzialne stanowisko niedoświadczonego
    administratora. Staż odpada.

  • 2. Data: 2005-08-10 06:22:29
    Temat: Re: Informatyk/Administracja systemami
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    wow napisał(a):
> [...]
    > sieciami komputerowymi. Chciałbym pracować w zawodzie. Jak zacząć. Żadna
    > firma nie przyjmie na odpowiedzialne stanowisko niedoświadczonego

    Kolego, zapetliles się rekurencyjnie?
    Jako informatyk wiesz pewnie co to rekurencja...? ;-)

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 3. Data: 2005-08-10 08:10:09
    Od: Karol <a...@m...int.pl>

    wow wrote:

> [...]
    > zacząć. Żadna firma nie przyjmie na odpowiedzialne stanowisko
    > niedoświadczonego administratora. Staż odpada.

    No to rzeczywiście ciekawie, bo ja Informatyki nie kończyłem, a mam
    pięcioletnie doświadczenie jako Administrator Sieci.

    Powiedz mi tylko - co ty robiłeś przez czas studiów ?

  • 4. Data: 2005-08-18 12:12:52
    Od: Tomi <b...@s...pl>

    > Powiedz mi tylko - co ty robiłeś przez czas studiów ?

    Uczył sie algorytmów hehe.