PracaGrupypl.praca.dyskusjeJAki wybrac sposob wysylania CV i LM osobiscie poczta mail ? › Re: JAki wybrac sposob wysylania CV i LM osobiscie poczta mail ?
    From: "koko" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: JAki wybrac sposob wysylania CV i LM osobiscie poczta mail ?
    Date: 17 Aug 2005 09:35:09 +0200

    dla mnie nigdy nie liczyla sie forma zawsze liczyla sie tresc
    wiadomo swiat wytworzyl takie wzorce a nie innne i forma tez sie liczy
    w tych smiesznych listach motywacyjnych bedacych sterta przedwyborczych
    obietnic bez pokrycia i na ogol zupelnie przeciwnych do tego co kandydat
    reprezentuje w rzeczywistosci

    Kiedys po wojnie pewien mlody czlowiek zapisal sie na politechnine
    a ze bieda byla sakramencka wiec nie mozna bylo dostac papieru
    ani kalki tym bardziej. No wiec przychodzi na zaliczenie mial narysowac
    rysunek i mowi do prof. jak sprawa wyglada . A ten do niego pojedz na hute tam
    buduja wez pare ladnych workow z cementu i rysuj na nich. Gosc rysowal na
    workach i mial 5. Mimo iz worki byly brudne obtargane to jednak mial lepsze
    oceny niz ci co mieli piekne biale kartki . Z moja forma jest tak samo.

    a poza tym jak nie masz sie do czego doczepic bo nie stac cie na argumenty
    rzeczowe dotyczace dyskusji to sie dowalisz do ortografii, wiadomo gdzies
    znajdziesz przecinek, a to kropke i zrobisz z tego piekna wypowiedz niestety
    calkowicie bezsensowna.

    a co do wypowiedzi tego OLO to powiem, ze wpienila mnie bo to klasyczny
    przypadek czlowieka, ktory do dysputy nic nie wnosi zajmuje moj czas i innych
    wypowiedzia idiotyczna. To tak jakby mnie odeslal na google.
    Powinna byc zasada nie pomagasz nie pisz!