PracaGrupypl.praca.dyskusjeJAki wybrac sposob wysylania CV i LM osobiscie poczta mail ? › Re: JAki wybrac sposob wysylania CV i LM osobiscie poczta mail ?
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: JAki wybrac sposob wysylania CV i LM osobiscie poczta mail ?
    Date: 16 Aug 2005 23:58:05 +0200

    > Widac ze nie masz pojecia o zadnej z wymienionych dziedzin. Jesli myslisz
    > ze te kierunki nie sa spokrewnione to sie bardzo mylisz.
    > Mialem napisac ze wykazales sie calkowita ignorancja i popisales
    > dyletanctwem ale sobie daruje.
    > Olek

    MOJE SLOWA KIERUJE dO TEGO OLKA KTORY NAPISAL TO CO WIDAC WYZEJ
    A NIE DO TEGO KTORY LADNIE I GRZECZNIE ODPISAL MI i ktory skonczyl chemie i
    informatyke i tego PANA OLKA serdecznie pozdrawiam i dziekuje

    sluchaj no czlowieku kimkolwiek jestes
    ublizyles mi i ja ci tez moge ublizyc tylko po co mam sie znizac do twojego dna
    nie ublizaj nikomu bo mnie nie nzasz czlowieczku
    i jakbys przeszedl w zyciu tyle co co ja to bys inaczej mowil do mnie
    te kierunki sa spokrewnione badziewiaku tylko ty nic nie wiesz bo sie uczyc
    nie chcesz

    wiesz czego ci cieniasie brakuje pokory
    to cecha krolow i wielkich ludzi a ty tego nie masz

    a teraz powiem ci jak wygladaja moje studia
    chemia spozywcza
    technologia zywnosci ale ( analiza i ocena jakosci zywnosci jako specjalizacja
    i to jest spokrewnione z chemia )
    a 3 to techniki komputerowe w gospodarce zywnosciowej

    i gdybys przesledzil programy tych studiow to wszystko razem to bys wiedzial
    ze to jest czlowieku spokrewnione
    i pewnie jestes klasycznie posadzony za biurkiem i myslisz ze jestes pan
    i sie wysmiewasz z teoretyka ktory sie tylko uczyc umie
    a ja mam do tego kurs pegagogiczny i moge uczyc

    chemii
    technoologii gastronomicznej
    informatyki
    urzadzen przemysli sporzywczego
    prowadzic kursy dla zawodowek
    i pwenie jeszcze pare rzeczy
    chocby w tym jestem lepszy i mam tego swiadomosc

    a prace dobrze platna predzej czy pozniej znajde bo zylem i zyje na wsi
    a tu nie da sie byc teoretykiem tylko trzeba umiec uruchomic
    chocby instalacje do produkcji biodiesla
    zdiagnozowac komputer samochowowy
    i pare innych rzeczy do ktorych ksiazki sa pomocne ale leb tez trzeba miec

    wiec szanuj takich ludzi jak ja bo jakbys ci przyszlo robic dwa kierunki na
    raz to by ci trzeba bylo przypominac jak sie nazywasz po 2 tygodniach bo bys
    nie umial tego powiedziec

    i cos ci powiem ja sobie poradze w zyciu bo jak nie ten zawod to inny
    a ciebie jak zwolnia w wieku lat 40 czy 50 to jak myslisz kto bedzie mial
    wieksze szanse znajsc zatrudnienie ?

    wiec nie wpieniaj mnie mowiac ze te kierunki nie sa ze soba powiazane zobacz
    profil studiow a potem do mnie mow bo twoja opinia nie jest oparta na zadnych
    argumentach rzeczowych tylko wyssanym z palca populizmie polaczonym z checia
    wysmiania.
    jest to typowe zachowanie pionka ktorego cale zycie wszyscy gniata wiec szuka
    rozpaczliwie checi rewanzu na kimkolwiek kto sie nawinie