PracaGrupypl.praca.dyskusjeJAki wybrac sposob wysylania CV i LM osobiscie poczta mail ? › Re: JAki wybrac sposob wysylania CV i LM osobiscie poczta mail ?
    From: olo <o...@i...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: JAki wybrac sposob wysylania CV i LM osobiscie poczta mail ?
    Date: 11 Aug 2005 12:16:18 GMT

    > To kim ten czlowiek w zasadzie jest, co go interesuje,
    > w czym jest dobry i jako kogo go zatrudniac? :)

    Zatrudnij go jako sekretarke albo repa. Nie masz pojecia co go interesuje
    ja moge tylko przypuszczac bo wiem jak silnie powiazane sa ze soba te
    dziedziny i w ktorych obszarach mozna jego wiedze wykorzystac. Ale ja
    wykladalem chemie i informatyke bo takie mam skonczone kierunki zamiast 3
    kierunku zdecydowalem sie na doktorat z fizyki. Tez nie wiesz co mnie
    interesuje i jako kogo mnie zatrudnic ?
    To Ci pomoge mam prawo uczyc czterch przedmiotow w kazdej szkole od
    podstawowki po liceum (mam 3 lata stazu nauczycielskiego), pracowalem na
    Uniwersytecie w Niemczech i w Polsce mialem zajecia ze studentami. Obecnie
    pracuje w Polsce w pewnej instytucji naukowo badawczej i nie zajmuje sie
    chemia, informatyka czy fizyka, moj pracodawca postanowil poszerzyc moje
    zainteresowania o nastepna dziedzine.
    Prawda jest ze znalesc prace w Polsce jest bardzo ciezko. Panie/panowie
    personalni sa w przytlaczajacej wiekszosci po socjologiach, psychologiach
    i innych humanistycznych kierunkach nie wiedza niekiedy kogo szukaja
    bo nie rozumieja niczego z dziedzin
    politechnicznych ani nauk scislych do tego doadac trzeba strach przed kims
    lepiej wyksztalconym plus mentalnosc zaprezentowana przez Ciebie i
    bedziesz miala pelen obraz dzialow personalnych w wiekszosci firm.
    Zreszta pewna firma rekrutacyjna w swoim ogloszeniu napisala:

    "Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatsw na stanowisko:
    Zastepca Kierownika Labolatorium"

    A teraz wez slownik i znajdz blad, to takze swiadczy o kompetencji firmy
    ktora przedstawia sie nastepujaco:

    Jestemy mijdzynarodowa firma swiadczaca uslugi w
    zakresie rekrutacji, doradzctwa personalnego i pracy tymczasowej.

    Pogratulowac doboru pracownikow. Skoro swoich dobrali tak dobrze to dla
    swoich klientow tez wybiora w najlepszym razie rownie dobrze....

    A odpowiadajac na pierwotne pytanie ja wysylam papiery e-mailem jako pdf
    przypuszczam ze czesc z nich nie jest czytana ale zawsze mozesz zadzwonic
    do firmy i zapytac czy aplikacja dotarla ew. zadac potwierdzenia przez
    e-mail co ja praktykuje prawie zawsze a jesli mi bardziej zalezy to
    dzwonie i rozmawiam z osoba odpowiedzialna ze rekrutacje.
    Ps
    Nie myslales o doktoracie gdzies poza granicami naszej wspanialej
    ojczyzny? To nie jest takie trudne do zalatwienia jak mogloby sie zdawac.

    Pozdrawiam
    Olo