PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inzynier serwisu - worldwide -ile rządać?

  • 1. Data: 2007-04-28 09:52:18
    Temat: Inzynier serwisu - worldwide -ile rządać?
    Od: "EmDzej" <...@w...pl>

    Witam,
    mam okazje podjac prace jako inzynier serwisu w ciezkim przemysle - branza
    mechaniczna - praca m polegac generalnie na wyjazdach ( okolo 6 mc w roku )
    i serwisowaniu urzadzen na calym swiecie - pozostaly czas to praca na
    miejscu wpolsce w fimie. Jakiej kwoty wynagrodzneia mozna sie psodziewac na
    takim stanowisku? Czy ktos wie jak wyglada taka praca dokładnie?

  • 2. Data: 2007-04-28 10:14:19
    Temat: Re: Inzynier serwisu - worldwide -ile rządać?
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    jak w

    > wpolsce

    to cały samochód :D

  • 3. Data: 2007-04-28 10:31:35
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    EmDzej wrote:

> [...]
    > miejscu wpolsce w fimie. Jakiej kwoty wynagrodzneia mozna sie psodziewac na
    > takim stanowisku? Czy ktos wie jak wyglada taka praca dokładnie?

    wydaje mi sie ze to ma sens tylko jesli zarobisz wiecej niz wykonujac
    podobna prace stacjonarnie gdzies na swiecie, nie wiem na ile krytyczne
    urzadzenia mialbys serwisowac, ale mogloby to wygladac tak ze nigdy nie
    bedziesz wiedzial w jakiej czesci swiata spedzisz nastepny dzien,
    niestety serwis ma to do siebie ze wyjezdza czesto do awarii