PracaGrupypl.praca.dyskusje › godziny nadwymiarowe

  • 1. Data: 2007-04-27 17:55:55
    Temat: godziny nadwymiarowe
    Od: "pawell" <p...@a...pl>

    WItam,
    czy bedąc zatruddniony w niepełnym wymiarze godzin ( na moje życzenie ) mogę
    odmówić godzin 'ponadwymiarowych' bo czytajac kodeks pracy wydaje mi sie że nie
    ale.. ja chce pracowac pół etatu a nie 70, 80% i jak to zrobic? rozmowa z
    pracodawca nie wchodzi w rachubę - zmienic prace :)? coś jescze?

    pawel.

  • 2. Data: 2007-04-27 22:07:37
    Temat: Re: godziny nadwymiarowe
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:0bf6.00000022.4632392a@newsgate.onet.pl pawell

    > czy bedąc zatruddniony w niepełnym wymiarze godzin ( na moje życzenie )
    > mogę odmówić godzin 'ponadwymiarowych' bo czytajac kodeks pracy wydaje
    > mi sie że nie
    Oczywiście, że możesz. Wszystkiego możesz odmówić.

    > ale.. ja chce pracowac pół etatu
    To nic złego, masz do tego prawo

    > a nie 70, 80% i jak to zrobic?
    Zastosować zapisy KP.

    > rozmowa z pracodawca nie wchodzi w rachubę
    A co - niemowa, głuchoniemy, czy jak?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-04-28 09:47:26
    Od: Alien <l...@g...pl>

    pawell napisał(a):
> [...]
    > ale.. ja chce pracowac pół etatu a nie 70, 80% i jak to zrobic? rozmowa z
    > pracodawca nie wchodzi w rachubę - zmienic prace :)? coś jescze?

    Nie możesz odmówić. Jotte napisał(a) troszeczkę ironicznie... Możesz
    odmówić i np. pożegnać się z pracą.

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 4. Data: 2007-04-28 10:18:23
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 28 Apr 2007 11:47:26 +0200, Alien napisał(a):

    > Nie możesz odmówić.

    Doprawdy?

    > Jotte napisał(a) troszeczkę ironicznie...

    Ja tam nie widzę ironii - prosta, czysto wyłożone.

    > Możesz odmówić i np. pożegnać się z pracą.

    Eeee - skutki prowadzonej polityki przez "prawicę" widać i w takich
    sytuacjach ... biedni obywatele (czyt. pracownicy najemni) ;))