PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiany grafika

  • 1. Data: 2007-04-27 17:59:09
    Temat: zmiany grafika
    Od: "pawel" <p...@a...pl>

    Witam,
    w pracy jest układany grafik ( praca 7 dni w tygodniu) czy pracodawca moze
    informować mnie, że jutro zamiast od 9 do 15 mam przyjść w godzinach 12 - 20 ?
    na stwierdzenie, że mam zajęcia o których informowałam podczas układania grafiku
    usłyszałem 'raz opuścisz i nic sie nie stanie'. Są do tego jakies przepisy bo
    niemogę się doszukac w necie

    Dziekuje za poradę

    pawel.

  • 2. Data: 2007-04-29 19:45:27
    Temat: Re: zmiany grafika
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>

    pawel napisał(a):
> [...]
    > usłyszałem 'raz opuścisz i nic sie nie stanie'. Są do tego jakies przepisy bo

    Czytając Twoje posty nie mogę oprzeć się wrażeniu, że jedyne
    co możesz zrobić to zmienić pracę, bo w ogóle się z
    pracodawcą nie dogadujecie a to podstawa. Przepisy
    wszystkiego nie załatwią za was jak nie umiecie dojść
    normalnie do porozumienia.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/