PracaGrupypl.praca.dyskusje › Interview w firmie konsultingowe - pomocy!!

  • 1. Data: 2006-05-29 20:17:54
    Temat: Interview w firmie konsultingowe - pomocy!!
    Od: a...@g...pl

    Mam rozmowę kwalifikacyjną w zagranicznej firmie konsultingowej w
    Wawie, na stanowisko asystenckie. Oprócz mnie będą też inni. Czego
    mogę
    się spodziewać? Wiem, że mają być jakieś testy. Liczyć się z
    rozmową po angielsku? Dodam, ze wymagali dobrej znajomości, ale FCE
    im wystarczyl do zaproszenia mnie.

    Czy ktos z Was przechodził takie testy? I rozmowy w kilka osób? Jakie
    widelki pensji (wyższe, 2 lata stażu)?

  • 2. Data: 2006-05-30 01:14:17
    Temat: Re: Interview w firmie konsultingowe - pomocy!!
    Od: metz <m...@N...com>

    Dnia 29 May 2006 13:17:54 -0700, a...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > im wystarczyl do zaproszenia mnie.
    >
    > Czy ktos z Was przechodził takie testy? I rozmowy w kilka osób? Jakie

    Głównie testy na możliwość pracy w grupie.

    --
    Pozdr.
    metz

  • 3. Data: 2006-06-01 07:32:25
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "metz" <m...@N...com> napisał w wiadomości

    > Głównie testy na możliwość pracy w grupie.
    Chyba na preferowany styl pracy i/lub preferowana rola w zespole.
    Preferowana, bo rzeczywista potrafi się zmieniać i to skrajnie. :)

    pozdr.
    m.