PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o portal z pracą w Finalndii

  • 1. Data: 2006-05-29 16:39:03
    Temat: Pytanie o portal z pracą w Finalndii
    Od: metz <m...@N...com>

    Witam serdecznie,

    Poszukuje dobrego portalu z pracą w finlandii koniecznie w języku
    angielskim. Niestety nie znam fińskiego. ;p
    Czy ktoś mógłby mi polecić coś dobrego?

    --
    Pozdr.
    metz

  • 2. Data: 2006-05-29 16:49:21
    Temat: Re: Pytanie o portal z pracą w Finalndii
    Od: bojster <b...@u...net>

    metz wrote:

    > Witam serdecznie,
    >
    > Poszukuje dobrego portalu z pracą w finlandii koniecznie w języku
    > angielskim. Niestety nie znam fińskiego. ;p
    > Czy ktoś mógłby mi polecić coś dobrego?

    http://www.mol.fi/paikat/ - wpisz 'English' w Sanahaku i naciśnij enter
    (wkleiłbym wynikowy URL, ale ma kilka metrów ;-)

  • 3. Data: 2006-05-29 17:04:35
    Od: metz <m...@N...com>

    Dnia Mon, 29 May 2006 18:49:21 +0200, bojster napisał(a):

    > http://www.mol.fi/paikat/ - wpisz 'English' w Sanahaku i naciśnij enter
    > (wkleiłbym wynikowy URL, ale ma kilka metrów ;-)

    Dzięki! :)

    --
    Pozdr.
    metz

  • 4. Data: 2006-05-29 17:17:38
    Od: metz <m...@N...com>

    Dnia Mon, 29 May 2006 18:49:21 +0200, bojster napisał(a):

    > http://www.mol.fi/paikat/ - wpisz 'English' w Sanahaku i naciśnij enter
    > (wkleiłbym wynikowy URL, ale ma kilka metrów ;-)

    Pomimo to prosilbym o wiecej... glownie w branzy IT.

    --
    Pozdr.
    metz

  • 5. Data: 2006-05-29 17:27:10
    Od: bojster <b...@u...net>

    metz wrote:

    > Pomimo to prosilbym o wiecej... glownie w branzy IT.

    Możesz jeszcze poszukać na stronie programu Eures:
    http://europa.eu.int/eures/home.jsp?lang=en
    Więcej stron po angielsku nie znam, ogromna większość ofert jest po
    fińsku i szwedzku.