PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delphi Krakow

  • 1. Data: 2006-05-29 19:46:17
    Temat: Delphi Krakow
    Od: NovemberR <n...@o...pl>

    Witam

    Czy moglby mi ktos napisac cokolwiek o tej firmie, jak wyglada tam praca
    , jaka jest atmosfera, czy w ogole duzo ludzi tam pracuje.
    Zainteresowala mnie ta firma, wypelnilem aplikacje on-line i odezwali
    sie do mnie.
    Czy ktos wie z ilu etapow sklada sie rekrutacja i jak to wyglada ? czy
    maja jakies kosmiczne wymagania czy moze stawiaja na ludzi ktorzy maja
    zapal i checi, sa inteligentni i warto w nich inwestowac, czy moze na
    klepaczy kodu ktorzy maja spore doswiadzcenie etc etc

    Moze ktos wie od jakich kwot zaczynaja sie zarobki w Delphi ? Na ile
    mozna liczyc na starcie jako inz. oprogramowania ???

    Bede wdzieczny za kazda odpowiedz , nawet negatywna ;]bo nie wiem czy w
    ogole jest sens jechac przez cala Polske na rozmowę ;]

    przeszukalem grupe ale bardzo malo informacji jest o nich ;]

    Z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich grupowiczow

    NovemberR

  • 2. Data: 2006-05-29 20:38:06
    Temat: Re: Delphi Krakow
    Od: "b3ut" <b...@g...pl>

    Przede wszystkim mają mało precyzyjne ogłoszenia w pracy.
    Przykład: Szukamy inżyniera-elektronika, znajomość C, obsługa oscyloskopów i
    generatorów etc...

    Na miejscu dowiedziałem się, że osoba odpowiedzialna jest za...
    kontrolę działania jednego z iluśtam set komputerów... Jak coś nie działa to
    się postępuje wg prostego szablonu, a jak nie to helpdesk...

  • 3. Data: 2006-05-29 20:38:59
    Od: "Jachu Sobkowiak" <b...@g...pl>

    oczywiście nie jednego komputera tylko kilkuset :). Pozdr

  • 4. Data: 2006-05-30 06:03:38
    Od: NovemberR <n...@o...pl>

    b3ut napisał(a):
> [...]
    > kontrolę działania jednego z iluśtam set komputerów... Jak coś nie działa to
    > się postępuje wg prostego szablonu, a jak nie to helpdesk...

    yyyyyyyyyyyyyyyy ..........

    no ale jak dla mnie to maja jasne ogloszenia :

    > Zakres obowiazkow: Tworzenie oprogramowania dla samochodowych systemow sterowania,
    multimedialnych lub nawigacji satelitarnej.

    > Position Requirements Wymagania:
    >
    > - Znajomosc jezyka C lub C++
    > - Dobra znajomosc jezyka angielskiego
    > - Mobilnosc (czeste podroze sluzbowe)
    > - Umiejetnosc pracy w zespole
    >
    > Dodatkowym atutem bedzie znajomosc:
    > Systemow czasu rzeczywistego i systemow wbudowanych
    > Technologii obiektowych oraz jezyka UML
    > Inzynierii oprogramowania
    > Cyfrowego przetwarzania sygnalow
    > Systemow multimedialnych
    > Pakietu Matlab

    b3ut a miales okazje pracowac w Delphi ? badz moze pracujesz ?

    a na jakie zarobki mozna liczyc ?

  • 5. Data: 2006-05-30 15:08:28
    Od: "b3ut" <b...@g...pl>

    Nie pracowałem, byłem tylko na rozmowie.
    WYmagania były jak wyżej a dostałem do rozwiązania test z administrowania
    siecią, zapezpieczaniem jej etc...
    I ani jednego pytania o oscyloskop :)
    Zarobki - nie mam bladego. O ile jednak mi wiadomo ciekawsza robota w TRW
    (częstochowa)

  • 6. Data: 2006-05-30 16:11:27
    Od: NovemberR <n...@o...pl>

    b3ut napisał(a):
> [...]
    > I ani jednego pytania o oscyloskop :)
    > Zarobki - nie mam bladego. O ile jednak mi wiadomo ciekawsza robota w TRW

    a moglbys cos wiecej napisac o tej rozmowie ? jak to przebiegalo i ile
    trwalo ? o co sie pytali etc , czy duzo po angielsku bylo, jakies
    konkrety czy tylko pytali co znasz a co nie ? ja ostatnio bylem na
    takiej rozmowie gdzie gosciowa wymieniala technologie i inne pierdoly a
    ja mowilem znam badz nie ;] i pozniej pisalem takze test ;] ogolnie
    rozmowa byla z kims kto nie ma za bardzo bladego pojecia ;]
    jak to wygladalo u Ciebie ?

  • 7. Data: 2006-05-31 12:56:35
    Od: "Jachu Sobkowiak" <b...@g...pl>

    Rozmowa była panelowa (chyba 8 kandydatów). Test z IT (i tu właśnie było moje
    główne zaskoczenie) i test z angola (gramatyczny)

    >a ostatnio bylem na
    > takiej rozmowie gdzie gosciowa wymieniala technologie
    Rinf? :)
    Tu nie było w zasadzie gadania, tylko w ciszy rozwiązywanie :).

  • 8. Data: 2006-05-31 13:36:59
    Od: NovemberR <n...@o...pl>

    > Rinf? :)
    ;];];] trafiles ;]

    > Tu nie było w zasadzie gadania, tylko w ciszy rozwiązywanie :).

    nie bylo w ogole rozmowy tylko dali ci test ??? pisz Pan i nie gadaj
    ;];] troszke to smieszne .... a chociaz poinformowali o wynikach ??

  • 9. Data: 2006-05-31 13:46:46
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    NovemberR wrote:
    > nie bylo w ogole rozmowy tylko dali ci test ??? pisz Pan i nie gadaj
    > ;];] troszke to smieszne .... a chociaz poinformowali o wynikach ??

    Ciekawostka: RINF podłapał hype na usługi rekrutacyjne w IT i szuka
    teraz pracowników m.in. dla Siemensa :P. Ile przyjdzie nam jeszcze w
    naszym pięknym kraju czekać na agencje pracy IT z prawdziwego zdarzenia?

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 10. Data: 2006-05-31 13:48:52
    Od: "b3ut" <b...@g...pl>

    > nie bylo w ogole rozmowy tylko dali ci test ??? pisz Pan i nie gadaj
    > ;];] troszke to smieszne .... a chociaz poinformowali o wynikach ??

    Tak, troche pozwiedzialismy, bo gosc nie mial wczesniej przygotowanego kąta
    dla nas. Potem się trochę pochwalił co to nie oni, a potem dał testy. Nie
    informowali acz z góry wiedziałem jak wypadłem. W końcu byłem raczej
    przygotowany na pytania o klasy wirtualne niż o certyfikaty zabezpieczeń