PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie L4?

  • 1. Data: 2006-05-29 20:54:53
    Temat: zwolnienie L4?
    Od: "kk" <k...@w...pl>

    Witam,

    Czy jak jestem na zwolniniu L4 pracodawca może mnie zwolnić?
    pozdr

  • 2. Data: 2006-05-29 21:22:13
    Temat: Re: zwolnienie L4?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e5fmoa$152j$1@news.mm.pl kk <k...@w...pl> pisze:

    > Czy jak jestem na zwolniniu L4 pracodawca może mnie zwolnić?
    W pewnych sytuacjach tak.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-05-30 01:12:25
    Od: metz <m...@N...com>

    Dnia Mon, 29 May 2006 23:22:13 +0200, Jotte napisał(a):

    > W pewnych sytuacjach tak.

    W żadnych. Chyba, że nadużywasz tego i pracodawca dojdzie do wniosku, że
    sie opier... specjalnie. Ale napewno nie bedzie przyczyną zwolnienie z
    powodu L4. Masz to zagwarantowane w KP.

    --
    Pozdr.
    metz

  • 4. Data: 2006-05-30 07:25:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:1acu4iekm4nop$.1wa1550ythlkt.dlg@40tude.net metz
    <m...@N...com> pisze:

    > W żadnych. Chyba, że nadużywasz tego i pracodawca dojdzie do wniosku, że
    > sie opier... specjalnie. Ale napewno nie bedzie przyczyną zwolnienie z
    > powodu L4. Masz to zagwarantowane w KP.
    Po pierwsze czytaj uważnie posty, na które odpisujesz - autor pytał czy może
    być zwolniony podczas przebywania na zwolnieniu, a nie z powodu zwolnienia.
    Po drugie - jak pisałem - w pewnych sytuacjach może. KP też poczytaj
    uważnie.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-08-22 14:05:02
    Od: "rekin" <...@w...pl>