PracaGrupypl.praca.dyskusje › Interview w firmie konsultingowe - pomocy!!

  • 1. Data: 2006-05-29 20:17:11
    Temat: Interview w firmie konsultingowe - pomocy!!
    Od: a...@g...pl

    Mam rozmowe kwalifikacyjna w zagranicznej firmie konsultingowej w
    Wawie, na stanowisko asystenckie. Oprócz mnie beda tez inni. Czego
    moge
    sie spodziewac? Wiem, ze maja byc jakies testy. Liczyc sie z
    rozmowa po angielsku? Dodam, ze wymagali dobrej znajomosci, ale FCE
    im wystarczyl do zaproszenia mnie.

    Czy ktos z Was przechodzil takie testy? I rozmowy w kilka osób? Jakie
    widelki pensji (wyzsze, 2 lata stazu)?

  • 2. Data: 2006-05-30 06:56:12
    Temat: Re: Interview w firmie konsultingowe - pomocy!!
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    jak powiesz jaka firma to odpowiem na Twoje pytanie.

  • 3. Data: 2006-06-01 07:53:20
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Uzytkownik <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    >Mam rozmowe kwalifikacyjna w zagranicznej firmie konsultingowej w
    > Wawie, na stanowisko asystenckie.
    > Czego moge sie spodziewac?

    Jezeli jest to stanowisko asystenckie to wazne moga byc (choc nie musza):
    - znajomosc j. obcego,
    - stopien umiejetnosci obslugi edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego,
    - stopien umiejetnosci i swiadomosci w wykorzystywaniu poczty
    elektronicznej,
    - umiejetnosc organizacji pracy,
    - zakres ogólny umiejetnosci, doswiadczenia - asystentka spelnia b. rózne
    role w firmie,
    - w zwiazku z powyzszym - elastycznosc, podejscie do rozwiazywania nowych
    zadan.

    Jesli bedzie tam wiecej osób, to byc moze odbedzie sie sesja AC. Co moga
    badac na takiej sesji:
    - podejscie do zmian, kreatywnosc w rozwiazywaniu problemów,
    - preferowana rola grupowa (nie: wspólpraca w grupie, w sensie umiejetnosci
    pelnego dostosowania do grupy. Gdyby tak bylo, kto kreowalby grupe?)
    - umiejetnosc organizacji pracy, rozumienia polecen etc.

    pozdr.
    m.