PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?

  • 31. Data: 2002-09-28 18:41:40
    Temat: Re: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
    Od: "Xar" <q...@i...pl>

    > Akurat na MIMUWie, to sa chyba nadal panstwo Jankowscy, wiec to powinien
    byc
    > cel nr. osob myslacych
    > o grafice komp. Do tego zreszta trzeba byc slilnym z matematyki - numerki,
    > to naprawde nie ejst przedmiot
    > latwy i przyjemny, a to podstawa do powanego myslenia o grafice. No chyba,
    > ze mysleles o malowaniu
    > w jakims Photoshopie - to raczej ASP ci wtedy potrzebna niz uczelnai
    > informatyczna.

    Z matematyki osoba slaba na pewno nie jestem ... a co do grafiki, to zajmuje
    sie zarowno 2D (Photoshop, Flash, Corel) jak i animacje 3D
    Jesli Ci chodzi o tworzenie grafiki za pomoca kodu (np. OpenGl czy
    Dierect3D) to jest to naprawde wspaniala zabawa.
    A zastosowanie matematyki w samym Photoshopie jest naprawde bardzo duze w
    filtrach. Dzieki procedurom mat mozna odwzorowac nawet kierunki malarstwa.
    Nie mowie juz o wkladzie matematykow w rozwoj to dziedziny, bo jest on wrecz
    niesamowity i o niebo wiekszy niz prawdziwych artystow ...

    Pozdrawiam,
    Robert

    PS. Co do malowania ns komputerze, to nie do pobicia jest obecnie Painter 7.
    Photoshop 7 jest jeszcze dosc daleko z tylu ...

  • 32. Data: 2002-09-28 18:43:55
    Od: "Xar" <q...@i...pl>

    > jedna z wazniejszych spraw, na ktore IMHO patrza pracodawcy. A np.
    uczelnie
    > prywatne maja raczej taka sobie
    > opinie ( np. ta szkola japonska w Warszawie, to ma raczej dosc kiepska ).

    Ja spotkalem sie z nieco inna .. .ale coz .. zadna uczelnia nie ma idealnego
    wizerunku ....

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 33. Data: 2002-09-30 15:29:15
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Xar" <q...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety nie mamy w planach utworzenia filii ... ale jak chcesz, to sa
    > zawsze studia przez internet od tego roku .. .ale mi to jakos by nie
    > odpowiadalo ...

    hm.. pomyslimy, choc raczej wolalbym teraz prawo albo zarzadzanie zamiast
    rycia w informie do bolu.

    btw: mimo ze ludzie raczej biednieja to Krakow jest IMO bardziej
    atrakcyjnym miejscem od Wa-wy (tzn dla edukacji) - wystarczy porownac ilosc
    studentow. Co do "zasobnosci" to AGH na zaocznym mag uzup kosztuje 3500 na
    semestr, mag+inz 6500 na semestr. Studentow jak much ;) zreszta traktowani
    sa tak samo :>

    --
    l...@s...pl