PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1977 do woja ???

  • 1. Data: 2002-09-26 20:17:37
    Temat: 1977 do woja ???
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    a propos wojska...
    czy nie wiecie czy polscy chlopcy z 1977 ida do woja czy nie...
    skonczylem w tym roku studia...urodzilem sie w 1977
    pojde czy nie ??

    b-a-rt

  • 2. Data: 2002-09-26 20:23:05
    Temat: Re: 1977 do woja ???
    Od: "Paweł" <p...@n...gazeta.ru>

    Użytkownik "b-a-rt" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | czy nie wiecie czy polscy chlopcy z 1977 ida do woja czy nie...
    | skonczylem w tym roku studia...urodzilem sie w 1977

    Dzisiaj właśnie byłem w WKU (także skończyłem studia i też 1977 rok) i
    bardzo miła pani powiedziała żebym się nie martwił o nic, bo już na początku
    roku 2003 będę miał z nimi spokój - jeżeli oczywiście minister MON wyda
    rozporządzenie w tej sprawie. Tak więc jest nadzieja i to duża że wszyscy
    absolwenci wyższych uczelni z roku 2002 zostaną przeniesieni do rezerwy.

    pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2002-09-26 20:23:54
    Od: "[Kuba]" <k...@N...onet.pl>

    b-a-rt <b...@w...pl> ponapisywał(a):

    > a propos wojska...
    > czy nie wiecie czy polscy chlopcy z 1977 ida do woja czy nie...
    > skonczylem w tym roku studia...urodzilem sie w 1977
    > pojde czy nie ??

    No wiesz... zasadniczo to masz 50% szans... pójdziesz albo nie.

    PPNMSP

    PS
    NTG ?

    --
    [Kuba]

  • 4. Data: 2002-09-26 20:51:02
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    dzieki Pawle...:)))
    radosc jest moja wielka choc moze przedwczesna

    b-a-rt

  • 5. Data: 2002-09-26 21:21:48
    Od: "Rodek" <r...@p...onet.plnospam>

    Ja moge Tobie dodac, ze bardzo mila pani z mojego WKU, powiedziala ze
    decyzja mon-u zapadnie w pazdzierniku, wtedy bedziesz juz wiedzial co i jak.
    Jednak powiedziala, ze sa nikle szanse na to by nas wzieli gdyz nie ma
    pieniedzy.

    pzdr
    Rodek

  • 6. Data: 2002-09-26 22:09:55
    Od: Davidion <d...@i...com>

    Użytkownik Paweł napisał:
> [...]
    > absolwenci wyższych uczelni z roku 2002 zostaną przeniesieni do rezerwy.

    czas więc wreszcie się obronić ;)

    pzdr
    Dave

  • 7. Data: 2002-09-27 08:51:27
    Od: "c_apitan" <c...@w...pl>

    Witam !
    Posluchajcie w mediach w jakiej kondycji finansowej jest
    budzet MON. Wszedzie szukaja oszczednosci,
    sluzba wojskowa ma byc skracana.
    Czy to wam nic nie sugeruje?

    --
    P O Z D R A W I A M
    **************************

    c...@w...pl
    c...@p...onet.pl

    *******************************

  • 8. Data: 2002-09-27 11:28:38
    Od: "Wolfmaster" <w...@t...pl>

    a rocznik 1978? (absolwenci wyższych uczelni z bieżącego roku) ???

  • 9. Data: 2002-09-27 11:38:54
    Od: "MK" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "b-a-rt" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > czy nie wiecie czy polscy chlopcy z 1977 ida do woja czy nie...
    > skonczylem w tym roku studia...urodzilem sie w 1977

    W zeszlym roku bylem w WKU i zostalem przeniesienie do rezerwy. Moj rocznik
    77.
    W zeszlym roku ukonczylem nauke na 3-letnich studiach.
    Moj kolega z rocznika 79 tez zostal przeniesiony.
    Wiec nie wiem czym sie martwicie.

    Pozdrawiam, Mariusz

  • 10. Data: 2002-09-27 18:24:28
    Od: "Piotr Chojnowski" <p...@p...pl_SPAM>

    Użytkownik "MK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 77.
    > W zeszlym roku ukonczylem nauke na 3-letnich studiach.
    > Moj kolega z rocznika 79 tez zostal przeniesiony.

    A ja mam takie pytanie:
    jestem rocznik 1980 i w lutym 2003 bede mial licencjat (jak dobrze pojdzie
    ;) myslicie ze moge sie wtedy starac o przeniesienie do rezerwy?

    pozdrawiam
    piotrek