PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia wdrożeniowiec (systemy ERP)?

  • 1. Data: 2003-07-10 22:09:56
    Temat: Ile zarabia wdrożeniowiec (systemy ERP)?
    Od: "Apap" <a...@m...pl>

    Witam wszystkich.
    Mam pytanie. Pracowałem jako wdrożeniowiec przy systemach ERP. Zarabiałem
    5000 PLN brutto (średnia firma z obcym kapitałem). Szukam nowej pracy. Czy w
    obecnej sytuacji rynkowej można dalej zarabiać 5000 PLN brutto w przeciętnej
    polskiej firmie wdrażającej tego typu oprogramowanie? Nie chciałbym szukać
    pracy do końca życia. :-)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-10 22:19:17
    Temat: Re: Ile zarabia wdrożeniowiec (systemy ERP)?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Apap" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przeciętnej
    > polskiej firmie wdrażającej tego typu oprogramowanie? Nie chciałbym szukać

    trzeba sie bylo zaczepic jako admin w ostatniej firmie gdzie wdrazales
    pzdr

  • 3. Data: 2003-07-11 05:28:31
    Temat: Odp: Ile zarabia wdrożeniowiec (systemy ERP)?
    Od: "Nornik" <jmusiala(666_usun_to)@pf.pl>

    raczej tak w przy systemie SAP da sie wyciagnac 5000-6000 brutto, ale
    trudniej sie teraz dostac do takiej firmy.
    - konkurencja wieksza
    - niekiedy wiebieraja ludzi z mniejszym starzem, ale tanszych
    pozdr

    --
    pozdr
    jm

  • 4. Data: 2003-07-11 06:32:42
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl>

    "Apap" <a...@m...pl> wrote in message
> [...]
    przeciętnej
    > polskiej firmie wdrażającej tego typu oprogramowanie? Nie chciałbym

    Byłem w środę na romowie w pewnej firmie (stanowisko: konsultant)
    Zaproponowano mi 1500zł brutto na okresie próbnym. Nie miała tu
    znaczenia moja znajomość księgowości od strony wdrożeniowej i
    doświadczenie
    z innymi systemami. Stwierdzono odgórnie "nowy człowiek uczy się
    systemu
    3 miesiące, broń Boże krócej". Więc możesz trafić gdzieś, gdzie
    będziesz
    zaczynał od zera....

    A może po prostu nie umiałem się sprzedać? ;)
    Kamil Paszkiewicz

  • 5. Data: 2003-07-11 08:11:21
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:belln3

    > Byłem w środę na romowie w pewnej firmie (stanowisko: konsultant)
    > Zaproponowano mi 1500zł brutto na okresie próbnym.

    A jakie będą Twoje obowiązki? :)

  • 6. Data: 2003-07-11 09:08:35
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > [..] zaczynał od zera....
    > A może po prostu nie umiałem się sprzedać? ;)
    Niestety pracodawcy przyjeli teraz metode oszczedzania na fachowcach od
    informatyki. Przynosi to krotkookresowe korzysci, ale na pewno odbije sie
    czkawka pozniej w razie wpadki lub awarii. Zatrudnianie zoltodziobow za
    niewielkie pieniadze, to oszukiwanie samego siebie.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik

  • 7. Data: 2003-07-11 13:11:47
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:belln3$rtu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Byłem w środę na romowie w pewnej firmie (stanowisko: konsultant)
    > Zaproponowano mi 1500zł brutto na okresie próbnym.
    <cut>
    Bo teraz bryndza Panie i to straszna. Wlasnie dzisiaj jestem po rozmowie.
    Szedlem na, jak rozumialem admina baz danych, okazalo sie ze szukaja
    developera. Na pytanie o zarobki padlo 4 netto - podziekowano mi grzecznie
    od razu. To bylo spore wydawnictwo, ale widelki nie obejmowaly takiej kwoty.
    Mysle ze 3 na reke daloby rade ale mi sie z kolei nie oplacalo. I tu
    odpowiedz na pytanie kolegi Apapa - jesli pracowales (czyli jestes na
    bezrobociu) to za te same pieniadze moze znajdziesz. Jesli pracujesz, a nie
    masz noza na gardle, to siedz cicho i czekaj lepszych czasow. Tzn zawsze
    warto popatrzyc, a noz sie znajdzie, ale raczej ciezka sprawa jest.
    pozdr
    /p

  • 8. Data: 2003-07-11 21:38:38
    Temat: Re: Ile zarabia wdro?eniowiec (systemy ERP)?
    Od: "Apap" <a...@m...pl>

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > masz noza na gardle, to siedz cicho i czekaj lepszych czasow. Tzn zawsze
    > warto popatrzyc, a noz sie znajdzie, ale raczej ciezka sprawa jest.
    Juz nie pracuje niestety. I siedzialem cicho. I zastanawiam sie czy nie byl
    to blad. Ostatnio pracowalem dlugo jako konsultant od jednego produktu,
    ktorym handluje tylko ta firma. To niebezpieczna specjalizacja. Stracilem
    kontakt z rynkiem pracy. I stad nie wiem co sie tak naprawde dzieje i
    dlatego pytam o zarobki. Z odpowiedzi grupowiczow wnioskuje, ze zarabialem
    niezle. Teraz nie wiem jak negocjowac wynagrodzenie. Na rozmowach do tej
    pory przeprowadzonych pytano mnie o moje oczekiwania finansowe. Nie byly one
    komentowane. A po jakims czasie przychodzily podziekowania itd. Nie wiem
    jaki wplyw na to moga miec finanse. Czy jezeli nasi rekruterzy dziekuja i
    nic wczesniej nie wspominaja na temat pieniedzy to zanaczy ze im nie
    odpowiadam merytorycznie? Ja to tak przynajmniej rozumiem.
    Apap

  • 9. Data: 2003-07-11 23:15:07
    Od: "Apap" <a...@m...pl>

    Ciekawe zestawienie znalazlem na wynagrodzenia.pl.

  • 10. Data: 2003-07-14 13:23:46
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Apap" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    <cut>
> [...]
    > to blad. Ostatnio pracowalem dlugo jako konsultant od jednego produktu,
    > ktorym handluje tylko ta firma. To niebezpieczna specjalizacja.

    Slusznie, do dupy - z drugiej strony specjalista od produktu ktorego uzywa
    kazdy ma wielka konkurencje i nie moze liczyc na sensowne zarobiki, wiec
    ciezko to jakos wyposrodkowac.

    >Stracilem
    > kontakt z rynkiem pracy. I stad nie wiem co sie tak naprawde dzieje i
    > dlatego pytam o zarobki.

    Jest fatalnie a kazdy kto twierdzi inaczej zasnal 2 lata temu i jeszcze sie
    nie obudzil:)

> [...]
    > niezle. Teraz nie wiem jak negocjowac wynagrodzenie. Na rozmowach do tej
    > pory przeprowadzonych pytano mnie o moje oczekiwania finansowe. Nie byly

    Z reguly nie sa. Ta sytuacja byla 2 w ktorej powiedziano nie na kwote.
    Pierwsza to duza firma z branzy IT (powiedzmy taka wielka piatka;) dla ktore
    4,5 netto okazalo sie nie do przeskoczenia, choc jeszcze jakis czas temu
    tyle to tam absolwent dostawal.

    >A po jakims czasie przychodzily podziekowania itd. Nie wiem
    > jaki wplyw na to moga miec finanse.

    Mysle ze spore, ale opieram to na moich doswiadczeniach. Wydaje mi sie
    niesmialo ze magiczna granica w Warszawie jest jakies 4-5 k brutto. Skoczyc
    wyzej to problem.

    >Czy jezeli nasi rekruterzy dziekuja i
    > nic wczesniej nie wspominaja na temat pieniedzy to zanaczy ze im nie
    > odpowiadam merytorycznie? Ja to tak przynajmniej rozumiem.
    Nie im tylko temu komu podeslali twoja aplikacje. A pozatym co ci maja
    powiedziec? Zadko ktory zdecyduje sie na szczerosc i powie ze chcesz za
    duzo. A tak jak nie bedzie wiedzial to sie pogryziesz w samotnosci,
    podenerwujesz, wpadniesz w kompleksik i na nastepnej rozmowie wezmiesz co
    dadza (taka mala teoria spisku mi sie zarysowala;)
    pozdr
    /p