PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia wdrożeniowiec (systemy ERP)? › Re: Ile zarabia wdro?eniowiec (systemy ERP)?
    From: "Apap" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zarabia wdro?eniowiec (systemy ERP)?
    Date: Fri, 11 Jul 2003 23:38:38 +0200

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bemd21$pqb$1@news.onet.pl...

    > U?ytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl> napisa3 w
    > wiadomo?ci news:belln3$rtu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > <cut>
    > Bo teraz bryndza Panie i to straszna. Wlasnie dzisiaj jestem po rozmowie.
    > Szedlem na, jak rozumialem admina baz danych, okazalo sie ze szukaja
    > developera. Na pytanie o zarobki padlo 4 netto - podziekowano mi grzecznie
    > od razu. To bylo spore wydawnictwo, ale widelki nie obejmowaly takiej
    kwoty.
    > Mysle ze 3 na reke daloby rade ale mi sie z kolei nie oplacalo. I tu
> [...]
    Juz nie pracuje niestety. I siedzialem cicho. I zastanawiam sie czy nie byl
    to blad. Ostatnio pracowalem dlugo jako konsultant od jednego produktu,
    ktorym handluje tylko ta firma. To niebezpieczna specjalizacja. Stracilem
    kontakt z rynkiem pracy. I stad nie wiem co sie tak naprawde dzieje i
    dlatego pytam o zarobki. Z odpowiedzi grupowiczow wnioskuje, ze zarabialem
    niezle. Teraz nie wiem jak negocjowac wynagrodzenie. Na rozmowach do tej
    pory przeprowadzonych pytano mnie o moje oczekiwania finansowe. Nie byly one
    komentowane. A po jakims czasie przychodzily podziekowania itd. Nie wiem
    jaki wplyw na to moga miec finanse. Czy jezeli nasi rekruterzy dziekuja i
    nic wczesniej nie wspominaja na temat pieniedzy to zanaczy ze im nie
    odpowiadam merytorycznie? Ja to tak przynajmniej rozumiem.
    Apap