PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukać pracy ?

  • 1. Data: 2003-07-10 20:56:16
    Temat: Jak szukać pracy ?
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Czy ktoś z Was mam pomysł na szukanie efektywnie pracy ?.

    --
    Pozdrowienia Arek

  • 2. Data: 2003-07-10 21:18:09
    Temat: Re: Jak szukać pracy ?
    Od: "Bartek Mika" <S...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś z Was mam pomysł na szukanie efektywnie pracy ?.

    Odp w pytaniu. Efektywnie;) i ze szczesciem....

  • 3. Data: 2003-07-10 21:22:57
    Od: "Arot" <a...@o...pl>

    Wysłałem ze 150 emaili, byłem na 6 rozmowach
    i nie wspomne o odwiedzanych firmach to tak po krótce.

    Co dalej ?.

    Arot

  • 4. Data: 2003-07-11 05:31:28
    Temat: Odp: Jak szukać pracy ?
    Od: "Nornik" <jmusiala(666_usun_to)@pf.pl>

    czekac i dalej wysylac, to tak jak z zarzucaniem sieci na morzu, ja w dobre
    miesce zarzucisz to i wyciagniesz ryby. Jesli
    do odpowiednich firm bedziesz wysylal to odpowiedza i zaprosza, reszta juz
    po czesci w twojej kompetencji
    pozdr
    tez szukajacy pracy

    --
    pozdr
    jm

  • 5. Data: 2003-07-11 07:35:00
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś z Was mam pomysł na szukanie efektywnie pracy ?.
    >
    > --
    > Pozdrowienia Arek
    >
    > --

    zobacz:

    http://www.abcpraca.pl/index.php?pid=5

    pozdro

    tomash

  • 6. Data: 2003-07-11 17:08:33
    Od: "Michal747" <m...@w...pl>

    Praca. Poszukuje się godnych zaufania wspólpracowników, niezaleznie czy to
    bedzie drugie zródlo czy podstawowe....mozesz latwo zarobic 1000 zl
    tygodniowo poswiecajac tylko 10 godzin Twojego czasu! Mozesz dodatkowo
    zarobic nawet 5000 zl
    Kontakt:
    M...@w...pl