PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anieta, czy te dane są wymagane

  • 1. Data: 2003-07-10 21:37:44
    Temat: Anieta, czy te dane są wymagane
    Od: Piotr Turkowski <p...@m...pl>

    Witam!

    Ostatnio na grupie pl.praca.oferowana natknąłem się na ogłoszenie, w którym
    oferowano pieniądze za przeprowadzenie ankiety. Jestem uczniem i poza
    czytaniem książek na wakacjach nie mam nic ciekawego do roboty więc
    pomyślałem, że może zarobię na jakieś nowe tytuły. Przy odpowiedzi dostałem
    wzór ankiety oraz wymogi i tu padło moje zdziwienie. Czy podawanie serii
    oraz numeru dowodu osobistego, nazwiska panieńskiego matki, i do tego
    jeszcze wymagadne ksero dowodu to konieczne dane do ankiety? A nawet jeśli
    tak, to jak ja mam kserować wszystkim dowody, mam je nosić na plecach?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

    Piotr 'Phoenix' Turkowski

  • 2. Data: 2003-07-11 06:34:43
    Temat: Re: Anieta, czy te dane są wymagane
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > jeszcze wymagadne ksero dowodu to konieczne dane do ankiety? A nawet jeśli
    > tak, to jak ja mam kserować wszystkim dowody, mam je nosić na plecach?

    To jest typowe zbieranie danych osobowych. Natomiast ksero dowodu to juz
    jest raczej podejrzana sprawa. Zglos to lepiej do GIODO albo moze nawet
    na policji.

    Ankiety z reguly powinny byc anonimowe.

  • 3. Data: 2003-07-11 08:57:00
    Od: "Gusia" <a...@S...wp.pl>

    Użytkownik "Piotr Turkowski" <p...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak, to jak ja mam kserować wszystkim dowody, mam je nosić na plecach?
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

    chca po prostu pozaciagac kredyty na te dowody... dzisiaj mozna zalatwic
    wszystko bez osobistego kontaktu z bankiem, wiec po to potrzebne jest im
    ksero dowodow
    Gusia

  • 4. Data: 2003-07-11 09:04:18
    Od: Piotr Turkowski <p...@m...pl>

    Gusia wrote:

    > chca po prostu pozaciagac kredyty na te dowody... dzisiaj mozna zalatwic
    > wszystko bez osobistego kontaktu z bankiem, wiec po to potrzebne jest im
    > ksero dowodow
    > Gusia

    Wielkie dzięki, o mało co, a bym wpakował ludzi w błoto... cholera. Jeszcze
    raz dziękuję. Zastanawiam się co z tym fantem teraz począć...

    Piotr 'Phoenix' Turkowski

  • 5. Data: 2003-07-11 22:46:57
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Piotr Turkowski napisał:

> [...]
    > jeszcze wymagadne ksero dowodu to konieczne dane do ankiety? A nawet jeśli
    > tak, to jak ja mam kserować wszystkim dowody, mam je nosić na plecach?

    Zależy co to za ankieta - jak do wydania paszportu to tak. :)

    A na serio - albo czegos nie zrozumiałeś [bywa], albo ..... odpuść sobie
    - jak dla mnie to oszołomy - z kopią dowodu, możesz już robić różne
    kanty - PESEL masz, wzór podpisu masz, numer dowodu masz, ksero dowodu
    masz.

    Flyer