PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego tak ciezko

  • 1. Data: 2003-07-10 21:07:41
    Temat: dlaczego tak ciezko
    Od: "kowboy" <k...@U...pl>

    Zastanawiam sie dlaczego czlowiek ktory nie posiada za duzo gotowki, ale
    ma sprzet w domu, musi sie zastanawiac skad wziac dodatkowe 3000 zl na
    rozkrecenie swojego interesu. Firma bylaby mala. Pomysl jest tylko na reszte
    sprzetu nie ma kasy. Banki wiadomo, reszta tez. Po prostu dolina.

    pozdrawiam

    kowboy

  • 2. Data: 2003-07-10 21:24:26
    Temat: Re: dlaczego tak ciezko
    Od: "Arot" <a...@o...pl>

    Spróbuj przez Powiatowy Urząd Pracy !

    Arot

  • 3. Data: 2003-07-11 03:16:07
    Od: "kowboy" <k...@U...pl>

    "Uroda kobiety nie mieszka w jej twarzy"

    Użytkownik "Arot" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Spróbuj przez Powiatowy Urząd Pracy !

    Ale wlasnie chodzi o to ze jestem zatrudniony na etat i moj pomysl bylby
    dodatkiem do tego.

    kowboy

  • 4. Data: 2003-07-11 10:48:16
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    kowboy wrote:

> [...]
    >
    > Użytkownik "Arot" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Ale wlasnie chodzi o to ze jestem zatrudniony na etat i moj pomysl bylby

    no to jak jesteś zatrudniony na etat to 3000 zł to chyba nie jest
    problem. no chyba że chcesz żeby ktoś Ci je dał a nie pożyczył...

    /p

  • 5. Data: 2003-07-11 11:08:26
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    kowboy <k...@U...pl> napisał(a):

> [...]
    reszte
    > sprzetu nie ma kasy. Banki wiadomo, reszta tez. Po prostu dolina.

    Masz konto w PKO BP ? Przecież możesz się zadłużyć do pewnej wysokości w
    ramach konta. To najtańszy i bezproblemowy kredyt.

  • 6. Data: 2003-07-11 13:37:10
    Od: "kowboy" <k...@U...pl>

    Ogolnie jest problem, zwlaszcza jak sie jest zatrudnionym na najnizszych
    stawkach

    kowboy

  • 7. Data: 2003-07-13 09:19:15
    Temat: Odp: dlaczego tak ciezko
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik kowboy <k...@U...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bemei2$c80$...@t...icpnet.pl...
    > Ogolnie jest problem, zwlaszcza jak sie jest zatrudnionym na
    najnizszych
    > stawkach
    > kowboy
    To może zmienisz bank? Ja mam w ING konto pożyczki odnawialnej i takie
    coś zmieściłoby się w limicie co najmniej ze dwa razy?

    pozdrowionka
    zairazki