PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia programista C++?

  • 11. Data: 2008-02-10 14:36:18
    Temat: Re: Ile zarabia programista C++?
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Otóż mój szanowny kolego nie musisz czytać ani odpowiadać.

    Konkretów ci nie podam jeśli chodzi o mnie bo nie piłem z tobą.

    Jeżeli dobry elektryk w firmie moze w Katowicach zarobić 4 tyś
    Dobry glazurnik zarobi 5 to ile zarobi dobry programista?
    Moje dosw. w C++ jest zerowe ale jeżeli przecietne zarobki to ok 8-10 tys to
    warto sie uczyc C++
    Jeśli nie uda sie wyciagnac wiecej niz 5 to lepiej zostac murarzem.

  • 12. Data: 2008-02-10 14:40:28
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Moje dosw. jest zerowe, poprostu zastanawiam sie czy warto sie uczyc C++
    jesli chodzi o wysokosc zarobkow.
    Mam spore dows. w programowaniu (3 lata) ale w innych jezykach Delphi/C
    W C++ jest wiecej ofert ale ile tam idzie wynegocjowac?

    apropos do jakich firm to swego czasu mialem spore szanse pracowac dla
    Samsunga - wiedzieli ze nie mam zadnego doswiadczenia w C++ ale po rozmowie
    kwalif. wiedzieli ze sie szybko tego naucze - i prawie mialem tą robote -
    sporo sie zastanawiali ale w sumie nie wyszlo.

  • 13. Data: 2008-02-10 14:46:33
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Sun, 10 Feb 2008 15:40:28 +0100, Fox napisal(a):
    > Moje dosw. jest zerowe,

    W życiu bym Ci nie dał 5k PLN przy zerowym doświadczeniu.

    --
    *| __ _ ___ __ |*
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*

  • 14. Data: 2008-02-10 14:51:57
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Tez bym sobie nie dal, chodzi mi o zarobki programisty z powiedzmy 2 letnim
    dosw.

  • 15. Data: 2008-02-10 15:22:45
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Fox pisze:
    > Moje dosw. jest zerowe,

    No to na 5k nie licz :)

    poprostu zastanawiam sie czy warto sie uczyc C++
    > jesli chodzi o wysokosc zarobkow.

    Nie wiem. Mysle, ze w dobrej firmie mozna wyciagnac 5k, pod warunkiem,
    ze masz doswiadczenie, umiesz negocjowac i nie jestes przecietniakiem.

    Jezeli chodzi o pensje rzedu 8k, to mysle, ze w Katowicach nie dasz rady
    tyle wynegocjowac. Nie na stanowisku programisty.

    Powyzsze slowa sa wyciagniete z powietrza i nie koniecznie musza sie
    przekladac na rzeczywistosc.

    > Mam spore dows. w programowaniu (3 lata) ale w innych jezykach Delphi/C

    Komercyjne? Jezeli tak, to masz juz jakas podstawe do negocjacji. Duzo
    jednak zalezy od tego czym sie zajmowales. Jezeli Twoje programowanie w
    Delphi polegalo na klikaniu to nie licz na wiele.

    > W C++ jest wiecej ofert ale ile tam idzie wynegocjowac?

    Trudno powiedziec - zalezy od firmy.

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 16. Data: 2008-02-10 15:23:58
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Fox pisze:
    > Moje dosw. jest zerowe,

    No to na 5k nie licz :)

  • 17. Data: 2008-02-10 15:55:58
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    Fox pisze:
> [...]
    > tys to warto sie uczyc C++
    > Jeśli nie uda sie wyciagnac wiecej niz 5 to lepiej zostac murarzem.

    Jeśeli bardziej lubisz pracę na budowie, to się nie zastanawiaj.
    Pewny fach w ręku na kilka lat...

    M.H.

  • 18. Data: 2008-02-10 15:56:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-10, Fox <p...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Konkretów ci nie podam jeśli chodzi o mnie bo nie piłem z tobą.

    Ale zrozum, że jak chcesz konkretnej odpowiedzi, to musisz podać
    konkretne dane.

    > Jeżeli dobry elektryk w firmie moze w Katowicach zarobić 4 tyś
    > Dobry glazurnik zarobi 5 to ile zarobi dobry programista?

    Zależy od firmy, od umiejętności negocjacyjnych i od wielu
    innych czynników.

    > Moje dosw. w C++ jest zerowe ale jeżeli przecietne zarobki to ok 8-10 tys to
    > warto sie uczyc C++

    Takie zarobki dla osób z wieloletnim doświadczeniem (nie 2-letnim, ale IMHO
    min. 5-letnim) są charakterystyczne dla większych miast (Warszawa, Wrocław,
    Kraków, Poznań). Katowice charakteryzują się pensją w okolicy 1,5-2,5 tyś.
    dla początkującego.

    > Jeśli nie uda sie wyciagnac wiecej niz 5 to lepiej zostac murarzem.

    Ale to zależy od indywidualnych możliwości. Są i tacy co 12 tyś. wyciągną,
    a są tacy co powyżej 2k nie wyjdą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2008-02-10 16:45:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Fox napisał(a):

    > Tez bym sobie nie dal, chodzi mi o zarobki programisty z powiedzmy 2 letnim
    > dosw.

    Wiesz... To działa mniej więcej tak że programiście płaci się część
    wartości kodu, który potrafi wygenerować. Jakość tego kodu jest tym
    lepsza im programista ma więcej doświadczenia. To oznacza, że to
    indywidualne jest mocno.

    j.

  • 20. Data: 2008-02-11 23:03:11
    Od: "pitpit" <g...@p...onet.pl>