PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukać pracy związanej z piłką nożną?

  • 1. Data: 2008-02-10 19:19:10
    Temat: Gdzie szukać pracy związanej z piłką nożną?
    Od: "PN" <d...@o...pl>

    Witam,

    na początek prezentacja;)

    Mam 26 lat. Skończyłem informatykę na Politechnice i studia magisterskie na
    informatyce w zarządzaniu. Pracuję aktualnie na całkiem przyjemnej posadce
    programisty (PHP, MySQL, ActionScript, itp., związane z tworzeniem stron),
    ale... ciągnie mnie cały czas do czegoś związanego z moją największą pasją -
    piłką nożną.

    W zasadzie chciałbym połączyć jakoś te moje dwa główne zainteresowania.
    Aktualnie piszę po godzinach stronę o tematyce piłkarskiej, ale to nie to
    samo, bo brakuje mi tego podczas normalnego dnia pracy.

    Czy ktoś się może orientuje, jak wygląda zapotrzebowanie na ludzi z takim
    wykształceniem w dziedzinie piłki nożnej? Staram się "wpasować" w jakieś
    miejsce, patrząc na to, jak wyglądają struktury klubów, ale kiepsko mi to
    idzie...
    Jedyne co mi przychodzi do głowy to:
    - może praca w jakimś banku informacji (statystyki i wszelkiego rodzaju
    tabelki - to też mnie kręci)
    - prowadzenie strony - ale czy do tego zatrudniają na etatach? Chyba nie...

    Nie czuję się źle w moim zawodzie, ale po 3 latach na stanowisku mam ochotę
    na jakieś zmiany. Poza tym ciężko w tak małym stopniu poświęcać się dla
    czegoś, co się kopało od postawienia pierwszego kroku;)

    Za wszelką pomoc będę wdzięczny.

    Ps. posta puściłem również na grupę pl.rec.sport.pilka-nozna.

    --
    Pzdr.

  • 2. Data: 2008-02-11 20:14:48
    Temat: Re: Gdzie szukać pracy związanej z piłką nożną?
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 10-02-2008 o 20:19:10 PN <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > - mo?e praca w jakim? banku informacji (statystyki i wszelkiego rodzaju
    > tabelki - to te? mnie kreci)
    > - prowadzenie strony - ale czy do tego zatrudniaj? na etatach? Chyba
    > nie...
    >
    > Nie czuje sie 1/4 le w moim zawodzie, ale po 3 latach na stanowisku mam
    > ochote
    > na jakie? zmiany. Poza tym cie?ko w tak ma?ym stopniu po?wiecaae sie dla
    > czego?, co sie kopa?o od postawienia pierwszego kroku;)
    >
    > Za wszelk? pomoc bede wdzieczny.
    >
    > Ps. posta pu?ci?em równie? na grupe pl.rec.sport.pilka-nozna.

    Swego czasu widziałem ogłoszenie na www.90mnut.pl że potrzebują kogoś do
    pracy/współpracy.
    Tematyka jak najbardziej, ale jaka to by miała być praca to nie wiem.

    --
    Scowron

  • 3. Data: 2008-02-11 20:23:25
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "PN" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > programisty (PHP, MySQL, ActionScript, itp., związane z tworzeniem stron),

    Blad. Bylo isc na prawo.

    > ale... ciągnie mnie cały czas do czegoś związanego z moją największą
    > pasją -
    > piłką nożną.

    Mozesz to prawo jeszcze zaocznie...

    BP, MSPANC

    sz.

  • 4. Data: 2008-02-19 19:47:34
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 10 Feb 2008 20:19:10 +0100, PN napisał(a):

> [...]
    >
    > Za wszelką pomoc będę wdzięczny.
    >
    > Ps. posta puściłem również na grupę pl.rec.sport.pilka-nozna.

    zakręć się w jakimś klubie sportowym, może potrzebują managierów...
    zaczniesz od małego klubu, w wieku ok. 40 lat może uda ci się przejść do 1
    ligi...
    lub idź do polityki... szybciej wkręcisz się do PZPN ... hehehe

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net