PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomożecie Studentce ? :D

  • 1. Data: 2008-02-09 12:30:27
    Temat: pomożecie Studentce ? :D
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com>

    Witam,
    Zbieram informacje do pracy magisterskiej na temat rozwoju usług
    finansowych dla Polskich Emigrantów. Dlatego zapraszam do wzięcia
    udziału w badaniu: http://webankieta.pl/ankieta/w1hppe961d9i/p
    Ankieta jest bardzo krótka, zawiera tylko kilka pytań, a jej
    wypełnienie zajmuje ok. 5 minut. Z góry dziękuję za poświęcony czas.

    Pozdrawiam, Kasia

  • 2. Data: 2008-02-09 18:44:26
    Temat: Re: pomożecie Studentce ? :D
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    k...@g...com wrote:
> [...]
    > Ankieta jest bardzo krótka, zawiera tylko kilka pytań, a jej
    > wypełnienie zajmuje ok. 5 minut. Z góry dziękuję za poświęcony czas.

    Ciekawe jaki temat ma ta praca? Wygląda mi to bardziej na badania
    marketingowe.

    Poza tym pytania są źle przygotowane. Brakuje w większości pytań
    odpowiedzi "nie wiem/nie pamiętam/nie obchodzi mnie to".

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski