PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia programista C++?

  • 1. Data: 2008-02-10 07:46:14
    Temat: Ile zarabia programista C++?
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Np. w Katowicach na jakie zarobki netto może liczyć programista C++?

  • 2. Data: 2008-02-10 07:49:37
    Temat: Re: Ile zarabia programista C++?
    Od: Olek <...@...pl>

    Fox pisze:
    > Np. w Katowicach na jakie zarobki netto może liczyć programista C++?

    Miedzy 1000zl/miesiac a 10000zl/miesiac. Zalezy ile Twoja praca jest
    warta dla firmy.

  • 3. Data: 2008-02-10 08:02:50
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Nie no zgadza się, chciałem zobaczyć jakieś konkretne kwoty + jaki staż w
    tej firmie

  • 4. Data: 2008-02-10 08:54:16
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Fox <p...@g...pl> wrote:
    > Nie no zgadza się, chciałem zobaczyć jakieś konkretne kwoty + jaki
    > staż w tej firmie

    przed domem w którym mieszkam jest salon samochodowy. Sprzedają tu
    samochody w cenach od ?5000 do ?50000. Interesuje Ciebie jakiś konkretny
    model?

    B.

  • 5. Data: 2008-02-10 10:06:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-10, Fox <p...@g...pl> wrote:

    > Nie no zgadza się, chciałem zobaczyć jakieś konkretne kwoty + jaki staż w
    > tej firmie

    Podajesz za mało szczegółów.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-02-10 13:49:17
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Chciałem wiedzieć co mówić gdy zapytają ile chciałby pan zarabiać.

  • 7. Data: 2008-02-10 13:58:55
    Od: Karol Lipnicki <k...@a...com>

    Fox pisze:
    > Chciałem wiedzieć co mówić gdy zapytają ile chciałby pan zarabiać.

    Skoro nie wiesz - na ile sam się cenisz - to marna twoja przyszłość...

  • 8. Data: 2008-02-10 14:01:51
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Oj, sam wiesz ile powiedzieć?
    np 2 lata temu elektryk zarabial 2 tys teraz woła juz 4.
    Z programistami pewnie tez jest tak samo.
    Mnie wystarczyloby 5-6 tys, ale moze to za duzo lub za malo.

  • 9. Data: 2008-02-10 14:11:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-10, Fox <p...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Oj, sam wiesz ile powiedzieć?
    > np 2 lata temu elektryk zarabial 2 tys teraz woła juz 4.
    > Z programistami pewnie tez jest tak samo.
    > Mnie wystarczyloby 5-6 tys, ale moze to za duzo lub za malo.

    W kolejnym ocinku telenoweli:

    Fox zastanawia się ile jest wart na rynku. Ale co by chciał robić
    za te 5-6 tyś? Co umie? Ile ma lat doświadczenia? Co już stworzył?
    5-6 tyś. netto, czy brutto? Czy dowiemy się tego (albo i nie)
    w kolejnych odcinkach telenoweli "ile jestem wart na rynku?".
    Zostańcie państwo z nami!

    A teraz przerwa na reklamę.
    Czy zarabiasz już 1/10 ceny samochodu? A może 1/5? Chciałbyś
    zarabiać więcej? Naucz się kur* podawać konkrety!

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-02-10 14:32:07
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Fox pisze:
    > Mnie wystarczyloby 5-6 tys, ale moze to za duzo lub za malo.

    Mysle, ze to dosc sporo jak na Katowice. Tak w ogole, to mozesz sie
    jakos okreslic? Jak dobrze znasz C++? Pracowales kiedys jako
    programista? Jezeli tak, to jak dlugo? W malych firemkach czy duzych
    molochach? Do jakich firm zamierzasz aplikowac? Czym sie zajmowales?

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/