PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia administrator sieci

  • 11. Data: 2003-02-01 14:51:18
    Temat: Re: Ile zarabia administrator sieci
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    admin <a...@n...com> wrote in news:b1glj1$bma$1@ultra60.mat.uni.torun.pl:

    /ciach.../

    > Ja dostaje 200$/h

    Czyli troche mniej od prezesow najwiekszych bankow w ujeciu godzinowym ? Ciekawe...

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 12. Data: 2003-02-01 16:19:53
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <X...@2...85.112.42> Wojciech Skrzypinski
    napisał(a):

    > Czyli troche mniej od prezesow najwiekszych bankow w ujeciu godzinowym ? Ciekawe...

    Jeśli jest jedyną osobą w okolicy znająca SunOS i dobrze się wkręcił -
    czemu nie? Na pewno nie pracuje na pełny etat, a te $200 to od okazji
    do okazji.
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2003-02-01 19:59:20
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    .
    Skrzypinski napisał(a):

    Ciekawe...

    > Jeśli jest jedyną osobą w okolicy znająca SunOS i dobrze się wkręcił -
    > czemu nie? Na pewno nie pracuje na pełny etat, a te $200 to od okazji
    > do okazji.

    IMO baaardzo malo prawdopodobne.
    /p

  • 14. Data: 2003-02-02 11:28:17
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b1h8v5$mam$1@news.onet.pl> clockworkoi napisał(a):

    > Ciekawe...

    > IMO baaardzo malo prawdopodobne.
    > /p

    Nawet jeśli dogląda raz na tydzień jakąś maszynę, która coś tam robi?
    Ale dużo, to fakt.
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2003-02-02 12:41:17
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    .

    > Nawet jeśli dogląda raz na tydzień jakąś maszynę, która coś tam robi?

    Tzn ja sie juz spotkalem z roznymi stawkami (np 20$ od wlozenia karty
    sieciowej przy przeprowadzce pewnej firmy), ale to byl ladny kawalek czasu
    temu i rynek jest teraz inny. Za dogladanie maszyny ktora cos tam robi kazdy
    imo bedzie wolal dac pare zl miesiecznie niz 200$ za interwencje (nawet
    jesli nieczesto) - wbrew pozorom ludzi ktorzy znaja takie systemy jest juz
    sporo, a jesli infrastruktura bedzie mocno rozbudowana - jakies powazne
    instalacje, to fimie imo oplaci sie zatrudnic speca na stale, albo da to w
    outsorcing innej firmie - ale wtedy 200$ to mocno zanizona stawka:) Ale moge
    sie mylic.
    pozdr
    /p