PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA ZA GRANICA

  • 1. Data: 2003-01-19 23:16:30
    Temat: PRACA ZA GRANICA
    Od: "Pixi" <o...@p...onet.pl>

    Szukam pracy za granica na 2-3 miesiace letnie, czy ktos moglby mi podac
    adresy gdzie sa jakies oferty, oprocz oczywiscie Niemiec bo takie juz tu sa
    Pozdrawiam
    Interesowala by mnie Holadnia, Wlochy itp. kraje gdzie mozna znalezc prace
    przy zbiorach owocow itp. nie majac niemieckiego paszportu
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-22 08:49:06
    Temat: Re: PRACA ZA GRANICA
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>