PracaGrupypl.praca.dyskusje › wolontariat w schronisku a CV

  • 1. Data: 2005-06-07 08:17:49
    Temat: wolontariat w schronisku a CV
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Witam,

    Może to nazbyt trywialne pytanie [jeśli tak - prosie wybaczyć ;) ], ale jako
    osoba nigdy jeszcze nie pracująca, a więc o w zasadzie pustym [przynajmniej
    jeśli chodzi o kariere zawodową] CV mogę tam wpisać pracę w schronisku dla
    zwierząt ? Problem jest tylko taki, że chodzi o wolontariat, a nie pracę
    zarobkową ?
    Czy są jakieś przepisy, które to regulują ? Jeśli tak, to jakie są to
    przepisy i jak dokładniej zostało to uregulowane ? Chciałbym po prostu być
    może coś takiego kiedyś zrobić, ale nie wiem czy to legalne i dlatego pytam
    ;)

    Dzięki z góry za każdą pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-07 08:37:19
    Temat: Re: wolontariat w schronisku a CV
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Tue, 07 Jun 2005 10:17:49 +0200, cOOba <c...@o...pl> napisał:

    > Czy s? jakie? przepisy, które to reguluj?

    Żadne przepisy nie regulują CV.

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 3. Data: 2005-06-07 08:40:39
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    cOOba napisał(a):

    > Dzięki z góry za każdą pomoc.

    w cv mozesz sobie wpisac wszystko co uatrakcyjni twoja osobe w oczach
    potencjalnego pracodawcy, wszelkie kursy, praktyki, szkolenia, prace
    zawodowa itp, oczywiscie dobrze by bylo abys na poparcie tego mial
    jakies kwity gdyz pracodawca moze sbie tego zazyczyc

  • 4. Data: 2005-06-07 10:28:36
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

> [...]
    > zawodowa itp, oczywiscie dobrze by bylo abys na poparcie tego mial
    > jakies kwity gdyz pracodawca moze sbie tego zazyczyc

    Dziękuję za tę, nie ukrywam cenną informację myśląc, że w zasadzie nic
    więcej się tutaj dodać nie da (czy też może lepiej nie ma sensu) dlatego
    też, jeśli nikt nie będzie miał nic do dodania proponuję niniejszym zamknąć
    ów wątek.

    Pozdrawiam,
    cOOba