PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomocy w zredagowaniu CV i LM

  • 1. Data: 2005-06-06 20:48:35
    Temat: Pomocy w zredagowaniu CV i LM
    Od: micoff <m...@o...pl>

    Bede bardzo wdzięczny za pomoc w zredagowaniu odpowiednich dokumentów.
    Chodzi mi przedewszystkim o ocene mojego CV i LM. Wszelkie uwagi co
    zmienić, co żle itp. W szczegolnosci ludzi zajmujacych sie kadrami. Bede
    bardzo wdzieczny.
    Prosze maila na moj adres: To wysle CV i LM. Z gory dzieki:
    m...@o...pl

  • 2. Data: 2005-06-06 21:00:58
    Temat: Re: Pomocy w zredagowaniu CV i LM
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: micoff [Mon, 06 Jun 2005 22:48:35 +0200]:

    > Prosze maila na moj adres: To wysle CV i LM. Z gory dzieki

    W sumie to nie dziekuj jeszcze, ja tu tylko z uwaga: moglbyd
    wrzucic papierki na jakas www i podac linka, bo pisac mi sie
    na priva specjalnie po to zeby je dostac to jakos nie chce...

    Uwaga ogolna: ludzie, jesli prosicie o jakas pomoc, to moze
    wykazcie sie czasami umiejetnoscia postawienia sie na miejscu
    tej drugiej strony i ulatwcie jej zycie troche, hm? ;) Lepiej
    na tym wyjdziecie, zapewniam :)

    Kira

  • 3. Data: 2005-06-07 08:50:16
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wykazcie sie czasami umiejetnoscia postawienia sie na miejscu
    > tej drugiej strony i ulatwcie jej zycie troche, hm? ;) Lepiej

    Nic dodać, nic ująć. Wielu handlowców też ma z tym problem, proponujac
    klientowi by zadzwonił później, poczekał, łaskawie szturmował drzwi do
    działu handlowego.