PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle trwa rekrutacja › Re: Ile trwa rekrutacja
    From: "regi" <r...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile trwa rekrutacja
    Date: Thu, 5 Jun 2003 21:50:39 +0200

    Użytkownik "Fito" napisał
    I mam pytanie: po jakim czasie mam się zacząć
    > denerwować, że nie ma dla mnie roboty? Czyli konkretnie, jaki czas po
    > wysłaniu lm+cv na ogłoszenie można stwierdzić, że pudło? Wysyłam na
    > stanowiska kierownicze.

    Z terminami bywa bardzo różnie. Zwykle 2 tygodnie po upływie terminu
    skladania podań odbywa sie pierwszy etap (rozmowa, testy itp.) więc brak
    odpowiedzi może oznaczac, że Twoja oferta przegrała z konkurecją. Jednak
    zdarza się również , że kandydaci z "pierwszego podejscia" nie spełniają
    oczkiwań, więc dobiera się osoby, których oferty na początku "wydały się"
    mniej atrakcyjne i nawet po 2 miesiącach od ogłoszenia, zaprasza na rozmowę.
    To wszystko zależy od tego na jak długi proces rekrutacji pracodawca moze
    sobie pozwolić, im poważniejsze stanowisko tym dłuższy czas rekrutacji.
    Pewne jest, żeby składać oferty ciągle - nie czekając biernie po
    wysłaniu pierwszej.
    Głowa do góry!

    Powodzenia
    Regi