PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle skasować ? › Re: Ile skasować ?
    From: "A.B." <b...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile skasować ?
    Date: Mon, 10 Nov 2003 19:19:59 +0100

    Użytkownik "WOJO" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:booimc$dt8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "klasyk" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fajne ceny !
    > W serwisie, gdzie pracuję połowa tych cen jest standardem.
    > Przypadek opisany kosztowałby jednak ok 50 zł komplet, niezależnie od
    > poświęconego czasu.

    Jesli tak sprawnie Wam to idzie to moze mnie podpowiesz jak to zrobic, a
    moze sie jakos podzielimy praca:
    Mam do przeinstalowania ok. 15 komputerow, na kilku maja byc NT 4, na kilku
    XP prof, na reszcie W2K.
    Komputery klasy Cel. 400/ HDD 4 - 12 GB, rozne karty sieciowe/grafiki/plyty,
    ale sterowniki mozna dosc latwo wyszukac.
    Na kazdym juz cos jest, wiec kopiuje na dysk sieciowy moje dokumenty,
    folder OE i ksiazke adresowa, formatuje dysk, instaluje WIN, potem SP, potem
    IE6 z SP1,
    Acrobata, Offica, odtwarzam z dysku sieciowego stare dane, konfiguruje IP,
    instaluje FK.