PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile czasu na wypłatę za dlegację

  • 1. Data: 2006-12-06 15:48:13
    Temat: Ile czasu na wypłatę za dlegację
    Od: p...@g...com

    Witam

    Mam taki problem. Ile czasu ma pracodawca na zwrot kosztów związanych
    z delegacją? Nie ma tego określonego w układzie zbiorowym ani w
    regulaminie płacy, więc podobno obowiązują takie zasady jak w
    strefie budżetowej. Tylko nigdzie nie mogę ich znaleźć.

    Jak ktoś może to nich podpowie (ustawa/rozporządzenie mile
    widziane).

    Czy jeżeli pracodawca przekroczył termin to należą mi się odsetki
    ustawowe/karne?

    Pozdrawiam

    Paweł

  • 2. Data: 2006-12-08 09:39:04
    Temat: Re: Ile czasu na wypłatę za dlegację
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1165420093.671344.311120@16g2000cwy.googlegroup
    s.com
    p...@g...com <p...@g...com> pisze:

> [...]
    > strefie budżetowej. Tylko nigdzie nie mogę ich znaleźć.
    > Jak ktoś może to nich podpowie (ustawa/rozporządzenie mile

    Są dwa.
    Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 grudnia 2002r.
    w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących
    pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery
    budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju (Dz. U. Nr 236, poz.
    1990 z późn. zm.).

[...]
    budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju (Dz. U. Nr 236,
    poz. 1991 z późn. zm.).

    > Czy jeżeli pracodawca przekroczył termin to należą mi się odsetki
    > ustawowe/karne?
    Tak samo jak z wypłatą "normalnego" wynagrodzenia. Jeśli odsetki nie są
    określone w umowie o pracę to należą się ustawowe.

    Jotte