PracaGrupypl.praca.dyskusje › Instruktor Office, Windows w zakresie podstawowym - jakie zarobki?

  • 1. Data: 2006-12-06 15:09:19
    Temat: Re: Instruktor Office, Windows w zakresie podstawowym - jakie zarobki?
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 06-12-2006 o 16:14:29 Marcin Woźniak <m...@o...pl>
    napisał(a):

    > Czy mogliby?cie podzieliae si? informacjami nt. wysoko?ci stawek za
    > godzin?
    > prowadzenia szkole? z zakresu podstaw Windowsa i pakietu Ms Office?
    > Skonkretyzuj?, ?e chodzi o Warszaw?.
    > Dzieki z góry za wszystkie informacje.

    Jestem ciekaw, czy znalezliby sie klienci. Nie przyjmuje się do pracy przy
    komputerze kogoś, kto nie zna ww. w stopniu podstawowym - a fizycznych się
    na komputer zazwyczaj nie przekwalifikowuje, łatwiej i taniej nadmiarowych
    fizycznych wyrzucic (znaczy outplejsmentować) i przyjąć studenta.

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."

  • 2. Data: 2006-12-06 15:14:29
    Od: "Marcin Woźniak" <m...@o...pl>

    Czy moglibyście podzielić się informacjami nt. wysokości stawek za godzinę
    prowadzenia szkoleń z zakresu podstaw Windowsa i pakietu Ms Office?
    Skonkretyzuję, że chodzi o Warszawę.
    Dzieki z góry za wszystkie informacje.

  • 3. Data: 2006-12-06 15:22:29
    Od: "Marcin Woźniak" <m...@o...pl>

    Nie wiem od jak dawna funkcjonujesz na rynku pracy, ale zapewniam Cię, że
    Twoje spostrzeżenia (choc nie bezpodstawne) nie znajdują odzwierciedlenia w
    rzeczywistości tegoż rynku, poza tym przejrzyj w siecie ofertę firm
    szkoleniowych a sam się przekonasz jak wiele z nich prowadzi takie
    szkolenia. Moje pytanie zwiazane jest z tym, ze otrzymałem kilka ofert
    prowadzenia takich szkoleń, natomiast chcę zasięgnąć szerszych informacji
    nt. propozycji finansowych dla trenerów.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-12-07 01:49:57
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "Marcin WoLniak" ...
    > Czy moglibyście podzielić się informacjami nt. wysokości stawek za godzinę
    > prowadzenia szkoleń z zakresu podstaw Windowsa i pakietu Ms Office?
    > Skonkretyzuję, że chodzi o Warszawę.

    120zl (do reki) za 1,5h
    (stawka sprzed 2 lat)

    PS:
    klient - duza i znana firma

    --
    T.F.

  • 5. Data: 2006-12-07 14:01:09
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na komputer zazwyczaj nie przekwalifikowuje, łatwiej i taniej nadmiarowych
    > fizycznych wyrzucic (znaczy outplejsmentować) i przyjąć studenta.

    90% deklarujacych w cv dobra znajomosc office ma blade pojecie o efektywnej
    pracy z excellem o accesie nie wspomne.

  • 6. Data: 2006-12-07 17:16:17
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    winetu wrote:
> [...]
    >>
    > 90% deklarujacych w cv dobra znajomosc office ma blade pojecie o
    > efektywnej pracy z excellem o accesie nie wspomne.

    Potwierdzam. Kto tego nie sprawdził w praktyce ten nie wie.
    W stopniu podstawowym w przypadku Excela najczęściej
    znaczy, iż dana osoba umie wpisywać cyferki, literki i ewentualnie
    coś zsumować. Gdy trzeba żonglować danymi i przygotować
    coś na już wymiękają.